wat hebben ze daar dan tegen gedaan? ik masturbeer mezelf heel vaak en heb nu heel veel pijn bij mn clitoris! iik heb hier heel erg last van met paardrijden! please imeand help!
Heb zelf pas gemerkt dat ik een vel wit gelig vlek langs de lippen zag het jeukte wel soms kan het schimmel zijn? Soa kan niet want ben maagd ht ziet er raar uit kan iemand helpen ik durf niet te gaan
hallo,
Ik heb een mega overgevoelige clitoris en soms ook ineens wondjes, het lijkt soms wel een schaafwondje daar het velletje eraf is erg pijnlijk:-(
Zijn er meer vrouwen die hier wel eens last van hebben? Ben 38 jaar.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Haay ik ben een meisje van 14 jaar ik heb sinds kort een best wel opgezwolle vagina met namen de clitoris het is niet roder of echt een andere kleur ik heb wel afscheiding maar dat heb ik altijd ak gehad het lijkt nu wel iets meer ik ben nog niet ontmaagd dus het licht daar ook niet aan ik heb geen idee gaat dit van zelf weer over ?