Hoe kom ik van mijn woedeaanvallen af?
Ik ben een vrouw van 20 jaar en zit met een probleem.
Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen die mij geestelijk lichamelijk en seksueel mishandelde. Dit was een hele moeilijke tijd, maar ik kan er nu mee omgaan.
Er is alleen 1 probleem, ik heb nu een nieuwe relatie van bijna 1 jaar maar ik heb last van woedeaanvallen. Als we ruzie krijgen en ik word eenmaal boos op hem kan ik er niet meer mee stoppen, ik word dan heel boos en kan niet meer normaal denken. Dan maak ik t maar uit maakt me allemaal niks uit, want ik heb hem toch niet nodig.
En later als mijn woede weer bekoeld is heb ik vreselijke spijt en denk ik er allemaal weer heeel totaal anders over. Het lijkt wel of ik de woede aanvallen van mijn ex (dan wel in vele mindere mate) heb over genomen.
Ik sla hem niet en zal hem ook nooit zo hard kwetsen als mijn ex deed. Maar ik scheld hem dan wel uit, voor klootzak. En later heb ik hier zon spijt van.
Ik moet een manier vinden om dan van die woede af te komen. Maar het lijkt wel of ik dan iemand anders ben. Ik hoop dat iemand tips voor mij heeft!
Bvd
Groetjes Kim