hallo, ik ben een meisje van 13 jaar. ik houd heeel erg van horror en altijd als ik rond moprdwapens ben kijk ik r verlangend naar. hierdoor noemen mijn vrienden mij voordegrap psygopaat... maar dat ik dubbel want ik twijfel of ik t wel of niet ben. ik heb veel vrienden maar ik kan moeilijk met mensen omgaan die ik niet ken en ik durf bijna niet de straat op. soms heb ik last van moordneigingen (niet dat ik dat ooit zou doen denkik) dan loop ik naar de messenlaa en dan staar ik heel lang naar de messen en fantaseer wat ik daarmee kan doen. dit is niet goed!! maar geloof me ik zou t echt niet doen... ik hb alleen geen idee wat het is... iets van antipersoonlijkheidstoornis (spygopaat) of toch iets anders? t komt niet door de horror dat weet ik zeker wat ik hd t al een klein beetje voordat ik van horror begon te houden
Lieve meid.Horror kan soms mooi zijn en natuurlijk ook erg griezelig,maar ik denk dat jij je eerst maar eens bezig moet houden met de Nederlandse taal.Dat is veel belangrijker want zo te zien,moet je nog veel leren.Foei,wat een schrijffouten.
jah sorry hoor... daar gaat t nu toch niet om?
en ik typte nogal snel... ik ben hier geboren en getogen duseeeh ik weet heus wel hoe je nederlands moet praten en schrijven...
je bent wel een beetje jong! misschien heb je even een fase maar het kan ook zijn dat het blijvend is en voordat het mis gaat moet je hulp zoeken! en diegene die als 2e heeft gereageerd: kom op zeg wat maakt het nou uit ! wie ben jij om tegen haar te zeggen wat ze moet doen? je begrijpt toch wat daar staad? ze komt met een heftig probleem aan en komt hier voor hulp met haar probleem niet voor nederlands
De laatste 2 berichten zijn van dezelfde persoon.
Waarom geef je antwoord op je eigen berichten? Stop ermee!
MOD