Hallo ik ben 22 jaar. Ik heb een lening moeten afbetalen voor iemand anders en ik kon daar niet mee leven, ik heb dan beginnen gokken en heb mezelf dan dieper in de problemen gestoken . Het verlies wou ik heel de tijd terugwinnen en voor ik het wist was alles op , ik was al die tijd bang om het mijn vriendin , moeder te vertellen,...Totdat echt alles op was na 1 jaar en ik niet anders kon dan het vertellen. Dat is nu toch al 3-4 maand geleden. Ze hebben het me vergeven en heb sindsdien geen euro meer gegokt. Daarna ben extra gemotiveerd aan het werk gegaan een maand een half aan een stuk, maar nu de laatste maand een half zit ik niet meer goed in mijn hoofd.Het is alsof ik heel de tijd nog maar uit mijn bed kom en dat de dagen voorbijgaan alsof het niks geweest is. Ik ben gelukkig maar wil ook terug die energie terug in me hoofd zodat ik me gelukkig voel.Ik werk ook altijd buiten al 4-5 jaar ik ben ook niet veel ziek dusja hopelijk wordt ik binnenkort terug de oude. Ik heb ook opgemerkt als ik mijn tanden juist net niet tegen elkaar hou dat ze enorm trillen :s