Dat vind ik wel heel vervelend voor je en eigenlijk ook voor haar. Dat is dan best wel hard voor je. Maar laat je hierdoor niet weerhouden om je probleem grondig aan te pakken. Sterker nog het zou een extra motivatie moeten zijn om je probleem op te lossen. Misschien dat ze uiteindelijk toch gaat zien dat je verandert en wie weet wat dat dan gaat brengen. Ik wens je in ieder geval succes en sterkte.
Beste Tandor, dat is het ook, zeker ook voor haar. We hebben nu afgesproken elkaar een week even niet te zien en te spreken, om even tot rust te komen. Over een week hebben we verder contact en kijken hoe we verder, of niet verder...
Moeilijke dingen allemaal..
Ik ben nu op advies van 1e gesprek bij psycholoog aan het bijhouden wat ik denk en voel bij de situaties waar ik over lieg en heb gelogen. Het motiveert me ook om hiermee door te gaan, ook omdat ik weet dat je op deze manier nooit een goede relatie kunt hebben, omdat ik het zelf niet meer wil, en omdat ik een zoontje heb van 8 waar ik het goede voorbeeld aan wil geven.
Je hebt in ieder een goede start gemaakt. Ik hoop dat het weekje rust iets positiefs zal opleveren. Ga ervoor.....
Houd me zo nu en dan op de hoogte over hoe het met je gaat.
Groet
Dank je, dat hoop ik zelf ook. Ik ga er ook voor, merk wel dat het erg moeilijk is om geen contact te hebben. Zoveel (ook dagelijkse dingen) wat ik met haar wil delen en vertellen, en naar haar wil luisteren en met haar praten.....
Kolere man wat twijfel ik hierover zeg, moet ik haar nou een week met rust laten of zal ik naar haar toe gaan? Ik mis haar zo en wil er graag voor haar zijn...
Ik denk dat je vooral niet moet gaan pushen. Geef haar die week de tijd.
Misschien een beetje lullig dat ik dat nu vraag maar doe het toch.
[quote]Ik mis haar zo [b]en wil er graag voor haar zij[/b]n...[/quote]Is dat werkelijk zo of is het meer dat jij graag zou willen dat ze er voor jou is?
Allebei Tandor, ik wil er graag voor haar zijn en voel me zelf ook ellendig zonder haar..
Okay.
Het probleem is alleen dat jij voor haar op dit moment niet zoveel kunt betekenen. Dat heeft ze immers aangegeven. Geef haar echt die week om te bezinnen. Ga haar vooral nu niet pushen. Even volhouden wen dan verder zien.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ze heeft gevraagd of we vanavond kunnen praten, en dat ze het spannend vindt. Dat vind ik zelf ook....
Ik zal voor je duimen dat het goed gaat komen. Laat haar in ieder geval weten dat je er mee bezig bent om echt te veranderen. Let wel op dat je haar geen halve waarheden vertelt of dingen beter voorspiegelt dan ze zijn.
Ik hoor wel van je hoe het is verlopen.... Succes!! ๐
Bedankt Tandor, dat zal ik in ieder geval doen.
Wat ik me al een poosje afvraag, wie of wat ben jij? Ben je een dokter o.i.d.?
graag gedaan!
Meer informatie kun je vinden op:
http://www.tandor.nl
Oke dat is een duidelijke site.
Gisteren en vandaag hebben mijn vriendin en ik elkaar gesproken en gezien. Er is nog heel veel liefde en verliefdheid voor elkaar, maar ook vooral voor haar veel kapot en onzekerheid. Ze weet niet of ze het nog op kan brengen om weer verder te gaan en zich weer eroverheen te zetten. Ze twijfelt tussen nu ophouden en jezelf een hoop ellende en onzekerheid besparen en weer doorgaan en weer overnieuw beginnen, maar is ook bang om deze keuze te maken en mij kwijt te raken.
Ik weet ook niet wat de goede keuze is, en het lijkt alsof we nu een poos stilstaan en niet goed weten wat te doen. Ik wil nog heel graag met haar verder, maar begrijp en voel ook dat ze 'leeg' is, ondanks dat ze nog verliefd is en veel om me geeft en ook de goede kanten van mij ziet.
Soms denk ik zal ik dan de knoop maar doorhakken en zeggen dat het stopt, maar dat wil en kan ik eigenlijk volgens mij niet.
Dat is een dilemma.
Ik denk persoonlijk dat jij het beter zo kunt laten zoals het is en de beslissing beter volledig aan haar over kunt over laten. Tenzij jij zelf nu absolute duidelijkheid/zekerheid wilt hebben. Dan zou je de reaaltie moeten verbreken.