hallo,
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen opbeuren, want ik zie het echt niet zitten...
Ik kom volgend jaar terecht in dezelfde klas als dit jaar, alleen waren we vorig jaar met 2 meisjes en ben ik volgend jaar het enige meisje in de klas..
Ik ga naar het 6e middelbaar en zie hierdoor mijn laatste jaar echt niet zitten.
Ik weet niet wat ik kan doen of wie ik hierover kan spreken.
Hoe kan ik bijvoorbeeld bij het clb terecht om hierover te spreken, want binnen mijn familie en vriendenkring is er niet superveel begrip voor mijn angst voor volgend jaar.
graag snelle reacties, het schooljaar begint bijna!
alvast bedankt
vraag het gewoon aan het clb op school zelf die zullen je wel helpen
maar is het niet raar om zomaar naar het clb te gaan en te zeggen dat je je klas niet leuk vindt? Zijn er andere manieren om bij het clb terecht te komen?
Nee, dat is dus niet raar. Gewoon zeggen dat je in een klas wilt met tenminste nog een ander meisje.
Succes
ik kan niet veranderen van klas, er is maar 1 klas met mijn richting, dus veranderen is geen optie..
Tsja, dan zit er niets anders op dan het te accepteren. Maar er zit toch wel minstens één jongen in je klas waar je goed mee kunt opschieten?
Ja, er zijn wel jongens waar ik mee kan opschieten, maar soms heb ik gewoon nood aan typische meisjesdingen, bijvoorbeeld als we gaan zwemmen om me daarna op te maken, tijdens LO...
Ik heb dan gewoon graag een meisje bij me.
Ik voel me gewoon eenzaam zonder andere meisjes, aangezien ik zelf ook een typisch meisje-meisje ben, totaal niet jongensachtig..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies