ik ben bas.
ik heb al het gevoel vanaf mij 11 ste dat ik een meisje
wilde zijn, daarbij voelde ik mij dus ook een meisje.
Nu ben ik 14 en loop ernog steeds mee rond, meestal zit ik met de meiden uit mijn klas te praten sommige jongens vinden dat soms vreemd maar toch zeggen de meiden dat ze het leuk vinden als ik erbij zit.
en als ik dan naar ze kijk denk ik, had ik maar zo'n lijf was ik maar zo mooi !!!
Zelfs laats zat ik nog te bidden om een meisje te zijn klikt vast gek maar ik wil het zo graag.
ALLEEN EEN PROBLEEM !
Ik durf zoiets niet aan mijn ouders te zeggen zoiets zal voor mij een grote hel zijn !
HELP
Beste Bas,
Ik begrijp dat het voor jou een enorm probleem is. Ook je leeftijd geeft nogal wat problemen. Je bent namelijk volop in de pubertijd. Dan is het goed mogelijk dat je mixed feelings hebt.
Hoe zijn je gevoelens ten opzichte van jongens?
En waarom zou het een grote hel zijn als je hierover met je ouders zou praten?
eigelijk vind ik jongens die op mijn school lopen best wel leuk!
en het is een hel voor mij om het tegen mijn ouders te zeggen omdat ik ze geen pijn wil doen en vind het een moeilijk onderwerp om over te praten
Beste Bas,
Gezien je leeftijd denk ik dat je het beste kunt afwachting hoe je gevoelens zich verder ontwikkelen. Er kan nog van alles gebeuren. Ik begrijp dat het moeilijk is om hierover met je ouders te praten. Ik ben zelf vader. Ik zou het erger vinden als een kind met problemen zat en dat niet durfde te bespreken dan de boodschap op zich.
Wacht eens een poosje af hoe je je ontwikkeld. Het zou kunnen dat je er misschien achter komt dat je jongens toch leuker vind dan meisjes en daar dus gevoelens voor ontwikkeld. Homoseksualiteit zou ook een mogelijkheid kunnen zijn waar je jezelf nog niet van bewust bent. Misschien is het echter ook daadwerkelijk de drang om een meisje te willen zijn.
Probleem hiervan is dat je er vooralsnog weinig mee en aan kunt doen gezien je leeftijd.
Google eens naar Transgender. Daar kin je in ieder geval veel info vinden.
Uiteraard kun je ook met je huisarts hierover praten.
Succes
Lees meer vragen en antwoorden over dit onderwerp:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Ik+wil+een+meisje+zijn&sa=zoeken