Hallo,
Ik ben kapot. Ik zit er volledig door ,zowel mentaal als fysiek.
Gewoon kapot. Volledig op van de stress, waar ik letterlijk ziek van word.
Hierdoor zit ik steeds met het gevoel : wat als ik er niet meer zou zijn, zijn iemand mij missen?
Ik heb dus ook al verschillende keren aan zelfmoord gedacht...
Ik heb hier met mijn zus over gesproken, en zij probeert me wel te helpen, maar het maakt echt niets uit.
Zij is ook de reden waarom ik op deze site ben terechtgekomen.
Ze kende deze site, en ze wist dat hier soms dingen gezegd werden waar ik mij misschien aan zou kunnen optrekken.
Zelf geloof er ik niet echt in, maar wat heb ik te verliezen...
Janne (14 jaar)
Jeetje, wat is er aan de hand met je? Waar ben je zo kapot van dan? Is er iets ergs of misschien wel iets heel ergs gebeurt dan, of gebeuren er steeds maar weer hele erge dingen achter elkaar? Wat is er precies gebeurd met jou dan waardoor je zo kapot bent? n zou je weer snel heel kunnen worden, en zo ja, hoe denk je zelf dat je weer heel kan worden? Heb je misschien een goed idee, of een minder goed idee dat je nog niet zo goed lukt misschien? Als je hulp wilt hebben, stel je vraag dan zo duidelijk mogelijk. Nu begrijpen we eigenlijk niet goed wat je precies bedoelt namelijk.
Hallo,
Ik ben de zus van 'jalavala'.
Mijn zus heeft eergisteren zelfmoord gepleegd.
Ik weet niet meer wat te doen...
Heel mijn wereld is ingestort.
Ik kan niet meer slapen/ eten want elke keer moet ik aan haar denken.
Waarom heeft ze dit toch gedaan?
Ze was nog zo jong! :'(
Ik wil nu ook zelfmoord plegen om terug bij haar te zijn,
Maar dan zijn mijn ouders (die ook niet meer weten wat te doen) hun 2 dochters kwijt en dat wil ik hun ook niet aandoen...
Wat moet ik nu doen? Ik kan niet meer nadenken zonder aan haar te denken...
ik hoop niet dat dit een flauwe puber grap is , want dan gaan jullie echt te ver..........
maar ik zal het serieus nemen: praat met je ouders en met je vriendinnen, wantje hebt je zus niet kunnen redden, maar jezelf kun je wel redden.
veel sterkte, Brenda
Hallo zusje van Jalavala. Wat vreselijk voor jou en jouw ouders. Gecondoleerd...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies