hallo allemaal.
Ik wis als eerste niet zo goed waar ik dit bericht het beste kon plaatsen.
Mijn probleem is als volgt. Ik maak me over verschilende dingen erg druk!
Is het ene over, dan is het volgende alweer aan de beurt.
Ik weet dit heel goed en probeer ook continue mezelf wijs te maken dat ik hier mee moet stoppen en dat dit nergens voor nodig is.
Op dit moment maak ik me nogal druk over me relatie.
Waarom?? Geen idee! Het is dus ook helemaal nergens voor nodig.
Ik heb sinds deze week 3 jaar samen met mijn vriend en het gaat hardstikke goed allemaal.
Opeens kreeg ik zo'n raar idee in me hoofd. Ik was bang dat ik niet meer van hem hield of van hem zou gaan houden en ik het uit moest maken.
Verschrikkelijk vind ik dit. het idee ook al maak me al super nerveus.
Ik heb dit ook aan me vriend verteld. En hij vatte het redelijk goed op.
Ik weet wel van mezelf dat ik snel door een andere jongen aangetrokken kan voelen. Ik ben dan niet verliefd meteen op diegene.
het enige wat ik wil is mijn leven met hem delen voor de rest van mijn leven.
Hij is hardstikke leuk zowel innerlijk als uiterlijk.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen??
alvast bedankt!
Groetjes
Hallo (meisje),
Regel nummer 1: jezelf nooit wat wijs maken.
Je gedachten komen niet voor niks, er is altijd wel een reden.
De vraag is, maak je je echt druk? ben je onrustig?
Misschien heb je al deze gedachten om jezelf te ontwijken?
Klinkt een beetje cliché maar schrijf je gedachten elke dag in een boek (zonder grenzen, niemand hoeft het te lezen). Probeer het een maand lang, je merkt dan gauw genoeg of het bij je werkt!
Succes!
Ik heb sinds kort geen dag meer gehad dat ik niet nadenk, en dat over zo domme dingen! Ik denk direct dat er iets scheelt als iemand een iets of wat 'kort' berichtje stuurt.. ik denk dat iedereen op een keer mij niet meer leuk gaat vinden, maar das niet eens nodig.. Ze zijn al zolang mijn vrienden / vriendinnen, en toch krijg ik die gedachten niet uit mijn hoofd. Ik twijfel ook veel aan mijn eigen, terwijl ik vroeger heel zelfzeker was.
Ik weet niet hoe dit komt...