ik heb laatst een gesprek gehad met een psycholoog over werk.
waarom heb ik een gesprek met een psycholoog,wat kan er met mij aan de hand zijn?
ik weet niet wat er met je aan de hand is, het enige wat ik uit deze vraag opmaak is dat je niet erg duidelijk bent, want wat bedoel je hiermee?
Ben je naar een Psycholoog gestuurd? door wie? over werk? ben je werkloos en ben je door het UWV doorgestuurd?
als je naar een psycholoog gaat hoeft er iets bijzonders aan de hand te zijn, hij kan je helpen om de dingen op een rijtje te zetten, dingen te helpen verwerken, je te leren praten, gevoelens te uiten, onzekerheid te overwinnen enz.enz.enz.
succes Brenda
Sinds enige tijd nu weet ik dat ik een probleem heb met slaap apneu. Hiervoor heb ik nu een beademings apparaat. Toch heeft dat bij mij tot gevolg dat ik steeds vaker mezelf zo vermoeid voel alsof ik dagen niet heb geslapen. Eenvoudige zaken kosten me enorm veel energie, zoals opstaan, lopen, ademen, etc. Een gesprek kan ik al niet voor langere tijd aan met een persoon, want dan kan ik op een bepaald moment niet meer nadenken.
Vervolgens krijg ik dan enorme hoofdpijnen. Onlangs heb ik een neuro psychologisch onderzoek laten uitvoeren en daaruit blijkt dat mijn geestelijke gesteldheid gelijk is aan die van een persoon ver in de vijftig. Ik was destijds 46. Nadenken over heel eenvoudige dingen kost zoveel energie. Het voelt momenteel zo dat als ik langs het water zou fietsen en ik zou van mijn fiets in het water vallen, dan zou ik er niet op eigen gelegenheid uit kunnen komen. Het voelt erg deprimerend allemaal. Momenteel straal ik ook naar collega's voornamelijk negatieve energie uit, dat kan kloppen want ik voel me ook erg depressief. Hier spelen ook zaken uit het verleden een niet geheel onbelangrijke rol in. Hoe het ook zij, ik sta op het punt te bezwijken.
Ik ben 47 en heb het idee dat ik opnieuw ben uitgebrand.
Maar helaas kan ik nu niet meer verder.