Ik heb al eigenlijk mijn hele leven last van het volgende: ik ben iemand die veel onbegrijpelijk regels voor zichzelf opleg... om een voorbeel te noemen, ik ben best een film liefhebber maar ik heb nu een blu ray speler gekocht en nu wil ik me alleen richten op blu ray's en kan ik dus al die oude dvd's niet meer kijken omdat dit van mezelf niet meer mag en ik 1 standaard wil hebben. ik zit me nou ook al druk te maken over het feit dat blu ray over 10 jaar waarschijnlijk verdwijnd en ik de blu ray's allemaal weer moet gaan verkopen. ik hoop dat jull;ie het begrijpen maar zo heb ik veel meer dat ik 1 standaard in mijn leven moet hebben. het is denk ik een beetje obsessief gedrag wat ik heb... maar ik ben dan zo bang dat er iets in mijn hoofd niet goed zit, en later in een gekkenhuis terecht kom. of is dit wat ik heb vrij normaal en is het normaal dat ik 1 standaar in mijn leven wil en niet allerlei verschillende (voorbeeld is op het gebied van film maar ik ook op andere zaken dit probleem).
Ik ben al bij een psycholoog geweest (verschillende) maar ik vind het allemaal zulke standaard praat.
iemand een tip
alvast bedankt!