Nou mensen, ik heb het eens een tijdje afgewacht, gewacht op reacties van met name vrouwen...Ik moet toegeven dat het is gelopen zoals ik al dacht: geen enkele reactie op mijn bericht,het komt niet over vrees ik.
Neem nu zo'n ' vlinder' .... wat schrijft ze nu eigenlijk... Dat alle mannen p0rno beesten zijn? Dat alle mannen vrwachten dat hun partner er als een p0rno ster uitzien? Wat is daar mis mee dan? Die p0rno sterren zijn toch ook vrouwen? Hebben die het dan soms wel begrepen? Of zijn dat afvallige wezens die door de rest van de dames maar eens goed mores geleerd moeten worden?? Zoiets van: weg ermee, opsluiten die handel...?
Daarmee leggen de dames dan meteen de vunger op de (hun eigen-) zere plek...
Nee, het zal nooit wat worden... Stop je maar vol, trek je hobbezak maar aan, was je haar mer spruitjes-shampoo en stap in je bergschoenen... En blijf intussen maar hopen en klagen en zeuren , hopen en klagen en zeuren, hopen en klagen en zeuren...
Toevallig zit ik net dit topic te lezen. En Johan, als ik jouw herhaalde berichten lees, denk ik eerlijk gezegd dat jij zelf een probleem hebt. Heb je een goede psycholoog?
Beste heren,
Waarom, voelt u zichzelf zo snel aangevallen. Voelt u zich aangesproken als ik deze tekst schrijf? Ik heb het over de heren die echt alleen maar visueel zijn ingesteld en die met hun gedachten in de playboytuin zitten. Wat ik bedoel met mijn tekst hierboven= Liefde en sex zijn twee totaal verschillende dingen. Als je gaat voor de lust....dan is spannende lingerie en aanverwante spullen wel gewenst ja. Maar gewoon even een vluggertje als je man of vrouw in de keuken staat. Hoe moet het dan niet zijn als een vrouw haar borsten heeft moeten verwijderen ivm een medische ingreep?????? Gaar het hier dan over liefde of lust........................................................Of bijv dat bij je man iets gebeurd op medisch niveau, tja dan raak je hem ook niet meer aan natuurlijk.
Begrijp mij niet verkeerd.
Mooi gesproken Vlinder. Jij weet waar het over gaat in het leven. Anderen moeten daar misschien nog achter komen. Dat geeft niet, maar laten ze wel graag beseffen dat ze nog een beetje dom zijn, en hun met hun kritiek dus liever de oplossing bij zichzelf zoeken.
Vlinder, je hebt wel gelijk,maar bekijk het realistich
(er komt een vrouw bij de dokter)??
Tuurlijk zijn er mannen die ondanks alles hun vrouw trouw blijven, maar er zijn er ook genoeg....die zeggen: toedeledokie.
Er zijn er ook die doen of ze trouw blijven en stiekum wat anders doen.
Scheer niet alle mannen over 1 kam.
Het mooie van een forum is dat bijna alle mogelijkheden voorbij komen.
Je kan dan zelf lezen waar je je het meeste in kan vinden.
Hoi,hoi, begrijp me niet verkeerd aub. Ik scheer niet iedereen over 1 kam. Ik heb het over de mannen die zelf onzeker zijn, maar ook visuele dingen de kracht halen. Het zijn vaak een bepaald type mannen. Deze mannen moeten eigenlijk is heel goed naar zichzelf kijken. Dit kunnen vaak alleen niet. Narcist noemen ze het ook wel. Een vrouw lief hebben om wie ze is en wat ze is. Niet alleen maar als het om het uiterlijk gaat. Deze soort mannen houden vaak ook niet van een zelfstandige en assertieve vrouw. Een vrouw die gewoon ook eens lekker gewoon een strandwandeling wil gaan maken in haar korte broek en haar in een staart. Gewoon omdat ze even lekker wil chillen. Ik snap wel dat als je gaat uiteten,stappen,feestje, je er ook leuk uit wil zien. Altijd is het vaak uiterlijk vertoon. Haantjes gedrag noemen ze dit ook wel. Het komt er ook nog eens een keer bij dat vaak onzekere mannen die zeker over willen komen, het ook niet uit kunnen staan als er andere mannen naar ze kijken. Dus mannen?? niet elke man is hetzelfde. Het zit vaak in het geestelijke van de persoon zelf????? Begrijp mij niet verkeerd.
mvg vlinder
Het is voor een vrouw onmogelijk een man te begrijpen en vice versa.
Er zijn maar weinig mannen die gewoon zeggen hoe het inelkaar zit.
Bang voor reacties van vrouwen.
Ik wil niemand kwetsen wat betreft het uiterlijk,soms kan men hier vaak niets aan doen.
Maar soms ook wel....
Ik heb hiervoor enkele voorbeelden gegeven van wat ik denk dat de oorzaken zijn van dit probleem.
Ik ben voor sukkel,loser en lapzwans uitgemaakt.
Doet niets af van het feit dat ik als man onze "man die geen zin meer heeft in sex"het beter kan begrijpen dan een vrouw.en andersom.
dus nog 1 keer:
ALLE....ALLE MANNEN zijn visueel ingestelde wezens.
en lees eens terug waarvan ik denk waar de schoen wringt.
ciao
JM
Mabel, bedankt voor jouw tip, jouw bijdrage aan dit forum is gewoonweg geniaal! Daar hebben we echt iets aan! Gewoon iedere man die geen zin in sex heeft naar de psych sturen, GENIAAL!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik weet het niet meer : hallo, ik lees, en wat een verhaal. Ik kan het me voorstellen. als man dan. Ik heb nu ook even geen zin in seks, ik heb nu veel pijn. Mijn vriendin is nu kwaad want zij wil me nu maar ik kan dit nu niet hebben, wat een dilemma. Zo denkt ze ook nog dat ik het met een ander doe, nee dus, dit heb ik haar al 10 x gezegd. Moe word ik ervan. Ik ben nu 45 jaar en in de bloei van me leven, maar soms ga ik maar een blokje om. Ik hoop dat je er wat aan hebt
peter van der v.
Ja alle mannen naar de psych sturen, goede oplossing hoor. Nogmaals dames: alle mannen zijn visueel ingesteld. gr JustMe
Hoi,
Ik werk voor televisie en we gaan hier een uitzending over maken, wellicht voel je er wat voor om hier openlijk over te praten. Veel stellen kampen met hetzelfde seksuele probleem door drukte, kindjes en stress. Hoop van je te horen, Gr. Susan
Hi,
Fijn om zoveel openhartige verhalen te lezen. We gaan hier voor een nieuw discussieprogramma met Cees Grimbergen aandacht aan besteden.
Gr. Zusan
Wanneer komt dat programma...ben heel erg benieuwd...???????
En ik maar denken dat ik een probleem had, vanaf vandaag breng ik daar verandering in en ga dus GENIETEN......wat al eerder gezegd is.
Ook ik baal vreselijk dat mijn man geen sex meer wilt.
Omroep Max, Hollandse zaken, Liefde zonder lust
[i]
In de eerste aflevering aandacht voor één van de laatste taboes in ons land: afnemende seksuele behoefte.
De maatschappelijke druk om een seksueel spannend bestaan te leiden is groot. Maar bij veel mensen, met of zonder partner, speelt lust geen grote rol meer. Ze hebben het te druk, voelen zich te oud, de partner heeft geen zin meer of kan het niet meer door fysieke klachten. Kan het leven zonder lust ook zinvol zijn? En is goede seks noodzakelijk voor een prettige relatie? In Hollandse Zaken ook de opmerkelijke resultaten van een onderzoek onder het MAX Opinie Panel over het seksleven van de 50-plusser. Presentatie: Cees Grimbergen.[/i]
Het is een ramp...geen intimiteit met je partner. Je gaat twijfelen aan jezelf, je praat erover, zoekt liefdevol contact, benadering, maar niks helpt. Het duurt nu al zeker 2 jaar. En het erge is; als het dan eindelijk zo ver is, gebeurd het zonder passie...Nee dan liever geen sex, terwijl ik het juist zo mis... Hoe dubbel.
Alleen willen de meeste mannen dat juist niet! Is veel te confronterend....pfff
En hoe zit t dan met de 40-ers...bruisend van het leven???