Al ongeveer 3 maanden loop ik rond met angst en paniek aanvallen, het leek sinds een maand geleden beter te gaan tot afgelopen donderdag ik weer een hele heftige paniek aanval kreeg... ik dacht dat ik nou echt wat had waardoor ik weer in die vicieuze cirkel terecht kwam. Het probleem is dat ik een soort van denk stoornis heb, ik denk continu aan allerlei non dingen en kan ik geen keuzes maken... bijvoorbeeld als ik een film zit te kijken ga ik denken van vind ik die nou echt wel zo leuk en wat is de zin ervan om deze film te kijken, dit soort gedachtes maken mij helemaal gek ook zet ik een soort van regels in mijn gedachtes (dwangstoornis) zoals als van als ik een nintendo heb mag ik geen pc spellen meer spelen... klinkt misschien raar maar dat soort regeltjes zitten er in mijn hoofd en die krijg ik gewoon niet weg. doordat ik die regels heb heb ik het soms echt moeilijk en heb ik het gevoel dat ik alsmaar gekker word en heb ik steeds minder plezier in het leven waardoor ik weer paniek aanvallen krijg en continu met een zenuwachtig en opgejaagd gevoel loop!
Ben ik dan echt gek aan het worden, of is dit een bekend probleem... wat moet ik doen?
heeft iemand tips voor die denk stoornissen, want dat is bij mij echt de grote aanstichter! en ik loop bij een psycholoog, maar ze hebben allemaal die zelfde standaar praat... ik ben af en toe echt radeloos, wie kan mij helpen?