Ik had dit van de week:
Ik ben 15 jaar en had een x wiet gekocht en verstopte dit in mn horlogedoos ik had het sinds ongeveer de voorjaarsvakantie (Iets van 4 maand). Mijn ouders zijn er nooit achtergekomen sinds vandaag...
Ik bid sinds kort regelmatig weleens om eerlijk te zijn en ik liet altijd weten in mijn gebed al klinkt het ongeloofwaardig dat als god me wat duidelijk wou maken of ergens voor wou waarschuwen dat hij dat moest doen via mijn droom.
Ik droomde dus zondagavond over een man die mij vertelde dat ik mijn wiet ergens anders moest verstoppen of moest weggooien want mn ouders zouden er anders achter komen. ik was hier heel erg over aan het twijfelen in mn droom en ik had het toen maar laten liggen die ochtend werd ik dus wakker en dacht nog ff goed na maar uiteindelijk dacht ik “ach gewoon laten liggen komt wel goed”.
Mijn vriendin kwam langs die middag en heb haar alles verteld over mijn droom omdat ik hem zo goed kon herrinneren. Wat ik dus normaal (bijna) nooit kan bij een droom. Dit is dus het bewijs.
1 dag ( dinsdag)later spreken mn ouders me opeens aan en leggen het verhaal uit: mijn moeder was mn kamer een beetje aan het opruimen vond een pinnetje van mn horloge wou het terug doen in de doos en vond het... sorry dit klinkt allemaal ongeloofwaardig maar dit kan echt geen toeval zijn.
Ik wou eigenlijk gewoon ff mijn ervaring laten weten. Ik denk nu trouwens de heletijd aan de droom.