Mooie natuur daar... heb nu geen darmkrampen... ik krijg deze week van de huisarts vezelzakjes....
Dat is niet verkeerd...
Want ik denk steeds ook dat ik geen eetlust heb. geen zin in brood en zo maar soms pak ik wel even iets en drink ik wat of eet ik wat...
Precies. Je denkt dat alleen maar je beeldt je dat in
In werkelijkheid is dat helemaal niet zo
Ik wil me eigen wegen... maar dat kan ik denk ik beter niet doen? Wordt ik ongerust van...
Het zou beter zijn om dat niet te doen. Maar jou kennende kun je jezelf toch niet in bedwang houden en ga je er dadelijk toch op staan
Maar toch doe ik het niet... En ik drink ook best wel veel energydrank 🙂
En dat vindt je het gek dat je last van je darmen hebt?
Heb je de dokter dat ook al eens verteld? geen wonder......ik zou daar maar een mee stoppen als ik jou was...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja.... drink er 3 op een dag... werkt dat ook zo op je darmen en ontlasting dan?
Ja natuurlijk!!! Dat is gewoon heel slecht. Veel te veel suikers.. Geen wonder dat jij darmklachten hebt een aan de poeperij bent. Jeetje...
Daarnaast zit er veel te veel caffeine in waar je onrustig van wordt. Dat wakkert je hypochondrie ook nog aan. Ik raad je echt aan om daar mee te stoppen!
Je kunt beter water drinken. Dat is in ieder geval beter voor je darmen
En stel ik ga stoppen met de energiedrankjes want misschien geeft een energiedrankje mij ook wel een vol gevoel... denk je als ik stop met die dingen dat de klachten danover zijn... want mijn eerste neem ik soms al om 08.30 ....
Een deel van je klachten zullen in ieder geval verdwijnen... Geen wonder dat je minder eetlust hebt als je daar al zo vroeg mee begint..
Dat is echt slecht Yordi
Het spul is zo ongezond, dat ze het eigenlijk moesten verbieden.. In Duitsland gaat dan binnenkort gebeuren. Dan is het alleen nog maar verkrijgbaar vanaf 18 jaar..
Dit zijn bijwerkingen van energy drinks
Palpitations / tachycardia = hartkloppingen en versnelde hartslag
Tremor / shaking = bibberen en trillen
Agitation / restlessness = prikkelbaarheid en rusteloosheid
Gastrointestinal upset = maag en darmklachten
Chest pain / ischaemia = pijn op de borst/steken in de hartstreek
Dizziness / syncope = duizeligheid en flauwvallen
Paraesthesia (tingling or numbing of the skin) = tintelende en pijnlijke huid
Insomnia = slapeloosheid
Respiratory distress = ademhalingsproblemen
Headache = hoofdpijn