Vorig jaar een vervelend jaar geweest. Ik kreeg heel erg maagzuur begin 2021, werd erg misselijk en ging maar niet over. Na 2 maanden kreeg ik last van mijn gal, viel erg veel af en kreeg een galblaasoperatie. Daarnaast kreeg mijn man een ongeluk met de fiets, was flink op zijn hoofd gevallen en flink gehavend en moest 6 weken in het gips.
Na mijn galblaasoperatie voedselintoleranties aan overgehouden, kreeg een jeukend lijf, vitamine b12 tekort, kortom vervelende ongemakkken. Toen weer een heftige griep, waar ik weer een longontsteking aan over heb gehouden.
Kreeg ook ineens last van 1 oog, wazig zien en bleek ik staar te hebben. Daar dus ook na geholpen. Ondertussen 2 kiezen waarbij de vullibpngen moesten worden vervangen, heb ik ook erg last van gehad. Bleef hier lang last van houden, bleek dat mijn achterste kies niet mee goed was en is toen getrokken.
Nu weer net griep achter de rug met een heftige verkoudheid en waarschijnlijk is mij holte verstoot, heb hierdoor een tintelend oor en last van mij bovenste kiezen.
Ik word er ondertussen gek van, er is iedere keer weer wat,,en ben af en toe bang dat ik wat anders onder de leden heb.
Ik ben nooit zo geweest, maar het 1 volgt steeds het ander op, word er moedeloos van en weet niet goed hoe ik mijn negatieve gedachten moet verzetten, iemand anders ook ervaring hiermee?