Hallo allemaal,
Ik ben gisteren met een aantal klachten naar de huisarts gegaan nou blijkt dat ik een lage bloeddruk heb en dat lost al mijn klachten op behalve eentje namelijk ik ben al een paar weken verschrikkelijk moe.
Wij komen al 16 jaar bij deze huisarts en hij kent onze familie (vader, moeder, zussen en mij) dus erg goed. Daardoor denkt hij dat hij de reden van deze klacht weet namelijk het overlijden van mijn vader 4 jaar geleden. Hij heeft me daarom ook aangeraden om naar een psycholoog te gaan maar dit wil ik niet ik heb via school ook al 2x maatschappelijk werk gehad (beetje onder dwang van mijn moeder en mentor) en dat is me zo tegen gevallen dat ik dat niet meer wil ook niet naar een psycholoog. Toch denkt de huisarts dat het beter is om me ervoor open te stellen en het te proberen. Aangezien ik het Door de vorige keren niet wil weet ik niet wat ik met dat advies moet.
Kan iemand me een tip geven hoe ik hier uit kan komen want weet het zelf echt niet met mijn moeder kan ik hier ook niet over praten (ligt meer aan mezelf) vandaar dit anonieme bericht