ik heb sinds de tijd vanaf corona tot vandaag een depressie hoe het komt is door dat niemand accepteerd wie of wat ik ben
ik sta elke morgend gelukkig op en altijd rond 11:45 heb ik een rot humeur door de depressie
ik praat er om de 3 weken met een psychiater maar na 2 jaar begint het een beetje duur te worden
hoe het komt dat ik een depressie opgelopen heb is ik ben vanaf mijn 16 jaar in het leven gestapt als gay (homo) ik zelf ben uit de kas gekomen op mijn 27ste en iedereen die mij kent wilt niets te maken hebben over mijn leven
ik ben ook nooit geaccepteerd geweest door vrienden omdat ik een baby bent op straat en thuis en ook op school (ik heb fantasietjes dat ik graag terug 2 jaar wil zijn ik zit in verschillende praat groepen om er over te praten)
ik zelf voel me depressief door de week en ik weet dat er pillen bestaan voor depressie (depresieva of zo iets)
als iemand meer info of hulp kan geven laat weten
Als jij overal
In je dagelijks leven gedraagt als een baby’tje omdat
Hier een fantasie over hebt dan is het niet gek dat mensen je gaan ontwijken. Je bent de grens kwijt. Zoek goede begeleiding
De tijd tussen twee psychiater afspraken vind ik wel erg lang. Misschien kijken of vaker gesprekken mogelijk is.
ik ben vandaag bij de psychiater geweest en heb tegen hem gevraagd voor 3x een afspraak te maken om de 2 weken en ja alias dat ik een baby'tje wil zijn accepteerd slechts 45% van de vrienden die ik ken op twitch en discord en binnen een paar weken ga ik op bezoek bij iemand die op youtube zijn leven post als baby en als dragqueen (ik heb een lange afstand relatie)
en die fantasie over een baby zijn is begonnen door veel rare dingetjes te doen in het leven en altijd rondlopen in een abdl club (capcom) samen met andere mensen
binnenkort staat er 3-7 afspraakjes op de kalender voor psychiater en voor een onderzoek te doen in een plek waar ik 3 dagen moet blijven zodat ze kunnen zien hoe of wat er aan mij licht voor de depressie onderzoek te doen