Ik moet toch mijn ei kwijt.
Man van 30 jaar oud. Ik heb een leuk huis met een leuke tuin. Pracht meid van een vriendin en een lieve hond waar ik allemaal van hou. Op dat gebied ben ik trots en blij dat ik dat allemaal heb. Maar toch………
Al zeker 5 jaar voel ik me buiten werktijden moe en vooral savonds.( wintertijd erger last van omdat het eerder donker is)
Sochtend als ik echt wakker word door de wekker voel ik me ontzettend moe en heb ik moeite om op te staan en denk balen dat ik moet opstaan om te werken. Vroeger ook weleens bloed laten prikken en is niks uitgekomen. Ik vind dit ook helemaal niet meer leuk!!!
Merk ook de laatste paar jaren dat ik bij gezelschap snel moe word. Zoals verjaardag, familie bezoek en avondje met vrienden.
Verder:
1)Ben ik in het algemeen stiller geworden.
2)Heb ik Bijna nergens meer zin in en bijna nergens plezier in.
3)Ben ik het liefste altijd thuis vooral savonds op de bank liggen. Ook omdat ik toch moe ben.
4) ik heb al een jaartje geen zin meer in het leven. Ik zie het nut er niet meer van in. Ook het gevoel tegenwoordig dat je leeft om te werken. Geen zelfmoord gedachten
5) bijna geen zin in seks want ik ga liever slapen.
6) ik pieker ook wel veel over toekomst. Werk/geld.
7) lastig om dingen te ondernemen ook thuis. Met momenten lukt het wel
Hierdoor ben ik eigenlijk saai geworden.
Dit jaar ben ik na 10 jaar van baan gewisseld. Ik werkte eerst in de winkel, afgelopen jaren werd het er steeds rustig en rustiger. Waardoor er niks te doen was en ik me erg verveelde terwijl ik iemand ben die graag bezig is ook oa dat de tijd sneller gaat.
4 maanden in 5 ploegen gewerkt. Tijdens werk nergens last van. Buiten werktijd. Last van onrustiggevoel, angst, paniekaanvallen, depressieve gevoelens. Gevoel van dagelijks te weinig tijd hebben.
Toen paar weken thuis gezeten. Ook helaas weinig keus voor mii betreft werk wat ik kan en zoek. Erna eindelijk werk gevonden als field service engineer altijd leuk en heerlijk werk gevonden. Kantoortijden werken en in het weekend lekker thuis.
Toch heb ik nog negatieve gevoelens en het gevoel dat het leuke nieuwe werk eigenlijk meer afleiding is voor mij. Ik verlang er eigenlijk ook naar om 4 dagen te werken inplaats 5 maar dit is financieel en vanuit het werk niet mogelijk.
Verder hobbys wandelen met mijn vriendin en hond en gamen. Betreft gamen betrap ik mezelf er weleens op dat ik het gebruik om de tijd sneller om te krijgen.
Klinkt toch als een depressie of een burn out. Ga naar de huisarts en bespreek het