Beste allemaal
Er word nu getwijfeld of ik nu een burnout of long covid heb.
Aangezien de duur nu al bijna 2 jaar, weinig fysiek kunnen doen en ontzettend snel moe en licht in het hoofd, denkt de huisarts aan long covid.
Kan ik hier uherhaupt van herstellen? Als ik al een klein stukje fiets of wandel moet ik heel lang herstellen.
Fysio helpt niet, ademhalings therapie helpt ook amper.
Gr
Iris
Hallo Iris,
Ik zie dat het al een tijd geleden is dat u uw vraag heeft geplaatst.
Omdat ik momenteel erg in twijfel zit of mijn klachten te koppelen zijn aan long covid ben ik op dit forum gaan zoeken en kwam uw vraag tegen.
Hoe gaat het nu? Bent u al iets wijzer?
Bij mij is er in april 2022 een burn-out geconstateerd. Ik had toen vooral veel mentale klachten en de fysieke klachten trokken gauw weg.
Ik heb begin maart 2023 een covid infectie gehad en half april 2023 begonnen bij mij de klachten van snel verzuurde spieren en afname van spierkracht. Met name de spieren rond mijn kaken zijn erg pijnlijk (mede door klemmen en knarsen in de nacht, volgens de tandarts)
Daarnaast een constante verhoging en bij minimale inspanning koorts.
Ik heb dit nooit aan long covid gekoppeld totdat een vriendin van mij daar vandaag over begon...
Ben benieuwd naar uw verhaal.
Heb begin 2020 corona gehad en het is heel mijn lichaam doorgegaan, zolang de giftige T cellen niet worden geactiveerd zal het voor altijd in je lichaam blijven zelfs na jaren, als je immuunsysteem verzwakt door oververmoeidheid of infectie zal het terug toeslaan, met vaccinatie komen alleen de B cellen van het afweersysteem in actie en is goed voor ongeveer 6 maanden.
Hallo allemaal
Ik lees jullie berichten en herken me in jullie klachten. Ik heb namelijk ook lang getwijfeld of mijn aanhoudende vermoeidheid en fysieke beperkingen lagen aan een burn-out of aan long covid. Bij mij duurde het ook al bijna twee jaar en ik kon nauwelijks iets doen zonder daarna extreem moe en licht in het hoofd te zijn.
Na veel zoeken en verschillende behandelingen geprobeerd te hebben, kwam ik iets interessants tegen. Ik las dat waterstof een mogelijke oplossing kan zijn voor aanhoudende vermoeidheid en andere symptomen van long covid. Vorige maand heb ik een waterstofrijk water generator gekocht bij Hydrovate. Sindsdien merk ik al verbetering in mijn klachten.
Voor degenen die ook nog zoeken naar oplossingen, het is zeker de moeite waard om even hun website te bekijken: http://www.hydrovate.nl. Het heeft mij in ieder geval geholpen om me weer wat beter te voelen.
Ik hoop dat dit misschien ook voor jullie een uitkomst kan zijn!
Groetjes
Marie