Ben je al onder behandeling van een psycholoog hiervoor? Als dat niet zo is, dan zou ik daar eens over praten met de huisarts. Je maakt je leven onnodig onaangenaam door dit onbehandeld te laten. Er is echt verandering en verbetering in te krijgen!
Heb nogsteeds geen hulp indd. En kan echt niet genieten. Ben zo moe ik kan niets doen en dit de hele dag door, maar er mankeer me dus echt niets? Ook niet dat ik dood ga of iets?
John, ik kom moeilijk me bed uit, nam tijdje ijzer pillen in en nu al weer een maand niet ingenomen ligt het daaraan of door het heledaagse piekeren. Ik kom moeilijk in beweging ben bang dat het zo iets is namelijk
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Snap ik. Ben nog 2 weken weg voor dat ik naar de dokter ga. Ben uiteraad heledag moe maar moet verder niet bang zijn dood te gaan. Dat is niet aan de orde? Kan dat hij heel laag is maar ben er beetje bang vior