Als je scoliose hebt zijn je klachten natuurlijk wel verklaarbaar.
Ben je hiervoor al eens bij een fysiotherapeut geweest?
Kijk ook eens op:
http://www.hellofysio.nl/hulp-bij-klachten/34/scoliose/oefeningen
Hallo
Ik heb sinds 3 weken last van mijn linker lies. Dat na enkele dagen doortrok naar mijn linkerheup en daarna mijn volledige onder rug. Na een week ben ik naar de dokter geweest en heb ik motifene voorgeschreven gekregen. Dit verzachte de pijn maar na twee weken in nemen is t sinds gisteren terug erger geworden en vandaag zelfs dat ik er niet meer op kan steunen. Iemand tips?
Ik zou in ieder geval teruggaan naar de dokter. Laat je verwijzen naar een fysiotherapeut.
Het is een blokade aan mijn bekke. Ga ondertussen al naar kine. Merci voor je reactie!
De oorzaak is in ieder geval gevonden.
Beterschap!
Laat over een tijdje even weten hoe het gaat.
Hallo, ik heb sinds 2 maand last van me rechter lies (boven) . het is een constante pijn.(zeurderig gevoel). Ik ben al gestopt met voetbal nu een maand en als nog blijf ik last hebben. Heb ook al dryneedling gehad bij de fysio maar helpt niks, weet iemand wat dit is? Ben 17 jaar oud.
Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Heeft de fysiotherapeut niets gezegd over wat het zou kunnen zijn?
Als de klachten aanhouden ga dan naar de huisarts
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi
Ik heb ook last van een stekende pijn rechts helemaal onderaan in mijn lies,straalt soms uit naar de onderrug
De pijn is niet altijd aanwezig
Soms duurt het even, dan weer een tijdje geen last, dan weer een aantal uren.
De pijn komt met vlagen, de ene keer vlug achter elkaar, dan weer een aantal minuten of langer er tussen
De stekende pijn is echt pijnlijk
Het gaat svhijnbaar niet weg, komt iedere keer weer terug.
Duurt toch al zeker een jaar
Heeft u een idee wat het kan zijn?
Ik ben een vrouw van 53 jaar
Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Het zou vanuit je bekken/heup kunnen komen.
Het zou goed zijn om met de klachten naar de huisarts te gaan.
beklemming van de zenuwen in de onderrug en pijn in de rechterlies de pijn in de rug ook rechts wat kan de pijn in de r,lies zijn
Dat is een gevolg van beknelling van de zenuwen...
Heb het afgelopen jaar twee rug operaties gehad. Nu loop ik nog moeilijker door een enorme pijn in mn rechterlies wat uitstraald naar mn rechter onderrug en mn rechterbeen. (Of er een stroomdraadje langs mn been loopt). Kan een paar honderd meter lopen maar dan houd het op. (Gebruik nu krukken) Dan hou ik het langer vol.
Hoi hoi. Zelfde klachten. Sport bijna elke dag. Dus zou eea verklaren. Echter ben 61 en urineren gaat de laatste tijd erg moeizaam.
Te gemakkelijk geef ik m'n leeftijd de schuld. Maar ergens diep in mij, maak ik mij zorgen...