Glasvezel is geen glaswol
Glasvezel is geen glaswol geeft u aan bedoeld u glasvezelkabel van internet en kastje daarvan? Dus tijdens glasvezel kabel aansluiten in huis en afknippen geeft geen gezondheid gevaren?
Nee want daar zit geen glaswol in
Ok, ik dacht in glaswol zit glasvezel en als de vezels vrij komen met inademen kan in je lingen zitten omdat bij glasvezelinternet is ook glasvezel en bij het aansluiten of knippen komt dan ook glasvezel vrij dat je dan ook in je longen komt maar dat is het niet het geval begrijp ik?
Glaswol is isolatiemateriaal en wordt niet in glasvezelkabels gebruikt. Het zijn twee totaal verschillende materialen
Miss gekke vraag,bij mijn in woonkamer hebben ze glasvezelkabel aansluiting gedaan toen de mannen weg waren lag op de grond (zie foto) glasvezel die ze niet hebben opgeruimd, is dit schadelijk voor de gezondheid? Omdat ik op nieuws heb gelezen ergens in de bos zijn 150 kg glasvezelkabel afval gevonden doordat vezels kapot waaren of de vezeldeetjes raken los door kabels doorgesneden worden, De bosbeheer heeft gezondheidsklachten zoals ademhalingsproblemen of irritatie aan huid/oog !
Nee, gewoon opruimen
Ok wat is het dat glasvezel wat je op internet leest dat het schadelijk is voor de longen /longfibrose? Of is dit weer een andere materiaal glasvezel in de kabel dan glasvezel in glaswol want bij glaswol is dat vezels wel schadelijk is voor de longen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat zijn 2 verschilende dingen maar dat heb ik je gisteren ook al uitgelegd
Ja klopt dat heeft u inderdaad uitgelegd idd dat het 2 verschillende materialen zijn maar daarna las ik in nieuws wat ik al aangaf door glasvezelkabel heeft die boswachter ademhalingsproblemen gekregen daarom was ik verward geraakt ik begreep het niet meer.. dus mijn vraag was dan weer opnieuw wat ik voorlegde is kun je dan door glasvezelkabel wat ik in huis stukje vergeten blijven liggen daardoor problemen kan krijgen voor je longen/longfibrose etc?
Ik heb hersenletsel daarom zijn dingen die ik dan niet zo snel begrijp opniew vraag sorry hiervoor alvast bedankt!
Nee dus. Niet van een stukje glasvezelkabel