Beste,
Ik zit met het volgende probleem: sinds afgelopen vrijdag heb ik last van stekende pijn in mijn rechterzij, net onder de ribbenkast. De pijn is de afgelopen dagen toegenomen en is vooral hevig bij het slapen en autorijden. Het bevindt zich op de hoogte van de navel, maar dan aan de rechterkant. Ik voel me ook wat ziekjes, maar heb geen koorts (36,8 overdag en 's avonds 37,3). Mijn eetlust lijkt wat verminderd, maar dat kan ook psychisch zijn. Als ik op de plek in mijn zij druk, doet het enorm veel pijn, en het lijkt ook een beetje uit te stralen naar de achterkant. Als ik gewoon normaal zit, op mijn rug lig, of bepaalde activiteiten doe, voel ik niets. Echter, tijdens autorijden is de pijn weer intens.Ik zit met het volgende probleem: sinds afgelopen vrijdag heb ik last van stekende pijn in mijn rechterzij, net onder de ribbenkast. De pijn is de afgelopen dagen toegenomen en is vooral hevig bij het slapen en autorijden. Het bevindt zich op de hoogte van de navel, maar dan aan de rechterkant. Ik voel me ook wat ziekjes, maar heb geen koorts (36,8 overdag en 's avonds 37,3). Mijn eetlust lijkt wat verminderd, maar dat kan ook psychisch zijn. Als ik op de plek in mijn zij druk, doet het enorm veel pijn, en het lijkt ook een beetje uit te stralen naar de achterkant. Als ik gewoon normaal zit, op mijn rug lig, of bepaalde activiteiten doe, voel ik niets. Echter, tijdens autorijden is de pijn weer intens. Slik wel nu dagelijks paracetamol anders functioneer ik niet goed. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Geen bloed of troebele urine. Ontlasting is prima.
Zie dat me vraag er dubbel in stond, excuses, wil nog even toevoegen dat tijdens het lopen of als ik ga zitten en weer ga opstaan het ook pijn doet..
Ik zou even de huisarts om advies bellen. Dan kan die bepalen of het verstandig is dat je even langs komt.
Als toevoeging: de plek die je beschrijft, kan duiden op een blinde darm ontsteking
Die is er al uit, had de dokter ook al gebeld en die gaf aan een spier, maar heb het gevoel dat dit wel erg veel pijn doet voor een spier... Vorige keer had je me trouwens enorm goed geholpen, mede door jou ben ik volledig van de chronische hyperventilatie af:P
Een spier kan behoorlijk pijnlijk zijn... En zoals je het beschrijft zou dat dus hel goed kunnen. Je hebt wel normale ontlasting?
Ja heel normaal, is ook begonnen na training dit, begon heel licht en werd steeds erger... Als ik ibu neem voel ik vrij weinig ervan.. Zodra die is uitgewerkt weer pijn, erop slapen is ook niet fijn..
"is ook begonnen na training dit, begon heel licht en werd steeds erger" Dat wijst dan toch sterk op een spierprobleem. Ga ermee naar een fysiotherapeut
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ga ik doen, super bedankt weer.. Dit kan dus ook best even aanhouden denk je?
Dat zou kunnen
Update:
Kreeg op 8 dec 39,4 koorts, hoesten zoals nooit te voren.. Ik ben naar de dokter gegaan kreeg vervolgens gelijk een kuur mee omdat die flankpijn enkel maar toenam..
De flankpijn is zo goed als afgenomen inmiddels nu alleen nog zeer licht rechts aanwezig maar heb wel het gevoel van ongemak rechts in me buik/zij(alsof er constant spanning op staat) en op elke plek van me lichaam soms een jeuk scheut.. Dus niet hele erge jeuk als in me handen constant maar echt jeuk prikkels op me been, dan weer rug, dan weer schouder en dit de hele tijd door... Enig idee wat dit alles kon of kan zijn?????