Dat zou idd kunnen
Dan maar afwachten en hopen dat een fysio mij kan helpen alleen ik lees overal dat je echt een goeie moet vinden niet alles bekkenbodems fysios hebben veel verstand van zenuw irritatie in dat gebied.
Als het goed is weten ze daar allemaal iets van. En dan is het nog maar de vraag of het een zenuwirritatie is
Cystoscopie
Echo perineum
Alle bacteries infecties
Alles negatief
Bekkenbodem blijft er over.
Dit is wat ik te horen kreeg na allerlei testen van de cliniek
- De irritatie is gevolg van spanning en irritatie van de zenuw.
Dan zal dat zo zijn. Die wordt dan geïrriteerd door de spanning van de bekkenbodemspieren.
Hoe kunnen deze klachten onstaan eigenlijk ?
Ik reis veel met auto maar loop ook veel.
Hoe kan ik op eens last hebben van mijn bekkenbodemm?
Plastest : veel sluitactiviteit van de spieren.
dus dit verklaart dan ook alle klachten ?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Veel verkeerd zitten, stress/spanningen. Dat heeft vaak een heel lange aanloop voordat er dan ook klachten gaan ontstaan
Dat zal daar zeker mee te maken hebben.
Ik ken heel veel mensen die jarenlang achter hun computer zitten of mensen die vrachtwagen chaufer zijn en niemand heeft last. Deze aandoening komt blijkbaar heel weinig voor lees ik.
De therapeuten hebben bijna allemaal wachtlijsten en dat zal niet zijn omdat ze niets te doen hebben
Hoe voelt zenuwpijn eigenlijk?
Bij mij tijdens het zitten schiet er op eens een prikkend pijn en dan begint mijn penisbuis en perineum gedeelte geirriteerd/pijn te doen.
Is dit een teken van een zenuw irritatie ?
Zenuwpijn is er in verschillende vormen. Daar is geen standaard beschrijving voor