sorry voor taalfouten ik slik veel morfine en valium
Hallo ik heb een hernia, gezien door de MRI en de eerst helse pijnen.
Dus bij de neuroloog geweest, en doorverwezen naar de neuro chirurg.
Daar aangekomen, (ik heb al vanaf mijn 18e lage rugpijn dus nu 26 jaar ik ben 44, hoop dat ik goed reken met de morfine)
Maar de neuro cirurg was en beetje afhoudend, omdat het niet waarschijnlijk is dat ik minder onder rugpijn zal krijgen, het zou meer kunnen worden door de wond aan de rug,,door operatie.
Maat ik wilde ff time out en minderen met morfine omdat de spit tegelijk met issias in rechter been na al het wachten 1 nov begon het en 30 was helaas mijn neuroloog en pijnpoli arts er terug van vakantie en ik wilde hem,,,om de medicatie deze wordt niet door iedere arts gerespecteerd en ik ben zo een paar keer onnodig ontwent,,,terwijl ik bij de pijnpoli liep,,,dit wilde ik niet weer,,dan maar op bed en rust en wachten,,
Maar nu maandag beld de neuro chirurg weer, en moet ik beslissen opereren of niet..
Maar ik voel nu weer meer uitstraling en een zere plek bij een wervel, vrij laag, maar ook soms iets doorstraling in linker been...kan dit door een hernia??
Ik hoor graag ervaringen,,,ik denk dat ik de operatie niet ontkom, ik probeer het wel uit te stellen tot de voorjaarsvakantie dan is mijn vrouw thuis ze is juf, en kan ik op wat steun rekenen en ergens heen gereden worden, dus opereren de week voor de voorjaars vakantie en de vakantie beetje bijkomen en mezelf weer zien te redden, en het gezin weer beetje kunnen draaien..
Ik hoor graag over die uitstralingen
verder is er geen wachtlijst, als ik wil wordt ik di opgenomen en woe geopereerd en vr naar huis, maar ik probeer het uit te rekken tot die vakantie puur omdat mijn vrouw dan niet veel vrij hoeft te nemen en haar klas er onder lijd, met inval juffen als deze er al zijn in onderwijsland...
vr gr