Hallo,
Ik ben 21 jaar oud, en na het lezen van de voordelen van het masseren van de Testikels ben ik daarmee begonnen.
Nu is het zo dat ik erachter ben gekomen dat ik het ongelovelijk lekker vind. Zo lekker dat ik het 3x per dag 20 minuten lang doe, daarnaast "edge" ik, dus ik zorg ervoor dat ik niet climax. Dit nu al een week en ik heb me nog NOOIT zo mannelijk gevoelt. Mijn ballen zijn ook een stuk groter.
Maar ik vraag me af of dat wel goed voor je is. Kan het geen kwaad voor de ballen ?
Ik masseer als volgt :
Ik doe eerst ervoor zorgen dat mijn balzak los is, vervolgens sluit ik mijn ballen tussen mijn duim en wijsvinger door het "OK" gebaar te maken. En als de ballen dus geen kant op kunnen en naast elkaar zitten, trek ik ze voorzichtig en beheerst ietsjes omlaag terwijl ik druk verleen met het "OK" gebaar. De ballen zitten nu strak tegen elkaar aan. Ik hou dit 15 seconden vast (heerlijk gevoel) en laat de ballen vervolgens weer los. Dit herhaal ik steeds.
Ik maak het af door de ballen individueel te vast te pakken en bevoelen. Ik knijp nooit in mijn ballen zelf. Ik knijp alleen het gedeelte tussen mijn Penis en mijn ballen stevig samen om de ballen in te sluiten.
Het doet nooit pijn. In tegen deel zelfs. Ik word er helemaal lekker van.
Kan dit kwaad ? Dan heb ik het vooral over het punt dat ik ze omlaag trek (pull-downs)
Ik ben een beetje op mijn hoede want ik wil natuurlijk niks kapot maken.
Ik hoor het graag,