Op mijn 35e heb ik mij laten steriliseren. Mijn inmiddels overleden vrouw vond dat zij haar portie wel gehad had na twee bevallingen.Wat ook meetelde volgens haar was: de ingreep bij de man stelde veel minder voor dan bij de vrouw,een paar sneetjes en klaar was Kees.Dat was inderdaad het geval in no time it was finished. Maar een ander deel was ook finished,,n.l pijnloos klaarkomen. Tot dusver wist ik er geen naam aan te geven,nu wel,stuwingspijn dus.Voor de optimisten onder jullie kan ik zeggen,die pijn zal hoogstwaarschijnlijk nooit verdwijnen. 32 jaar na dato it is still the same!
Kinderen houden er niet van om met hun ouders over seks en aanverwante zaken te praten heb ik ervaren. De mijne zijn meer preuts dan dat ik ben,er is iets mis met mijn kinderen denk ik ( potverdorie nog aan toe) .Ondanks dat ga ik toch mijn zoon binnenkort maar even wat inlichtingen verschaffen,als ik de moed er voor op kan brengen,tsjonge jonge t'is wat.
Een ander advies is: probeer eens iets uit,,,, Als ik bovenlag was het een flop (pijn) als ik onderlag was het een top. Dit advies dus, na pijn after steralisatie,probeer pijnloze standjes.
Succes,, but don't do it again in an other life,, potverdorie nog aan toe