Goede dag. Ik heb een opgezwole penis huid langs mijn eikel. Mijn vel is 2 dagen naar achter en de derde dag zach ik die zwelling. Hoe krijg ik die weg die doet geen pijn wel beetje rood. Hopelijk kan er iemand mij helpen
Waarom is je voorhuid al 2 dagen naar achteren?
Hallo
Mijn eikel ziet rood en is heel gevoelig wat kan ik eraan doen?
Ik ben 17 jaar
Naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken. Het kan een infectie zijn...
Hallo
Na het mastruberen ging in naar de wc en zag ik da mijn penis voorhuid opgezwollen was en mijn eikel wat kleiner geen rode plekken heb dit nooit eerder gehad wat kan dit zijn ? En moet ik hem gewoon laten rusten ?
Even met rust laten
Beste
Er is een zweling op mijn voorhuid van mijn penis denl dat dit een ader is dat opgezwollen is maar het doet geen pijn als ik het vast pak en als ik mijn vel naar achter trek heb ik precies dubbel zo veel vel hoe kan dit? wat kan ik doen? is dit enrstig ?
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Gisteren heb ik urenlang gemasturbeerd, en toen ik daarna naar de wc ging was ineens mijn hele voorhuid zwaar opgezwollen. Ik schrok er erg van. Het doet verder geen enkele pijn (ik voel er niks van), en ik kan gelukkig mijn voorhuid ook gewoon naar achter trekken waardoor ik ook normaal kan plassen. De zwelling zit vooral aan de rechterkant van mijn penis, waardoor de voorhuid in naar achter getrokken toestand krom trekt naar rechts. De penis voelt ook wat warm aan en is nauwelijks rood. Wat kan ik eraan doen om dit te verhelpen? (zie foto) voor de toestand hoe die nu is.
Ik zou er maar eens mee naar de huisarts gaan. Die kan er wellicht een zalf voor voorschrijven
Wat is het volgens u en kan dit ook zonder de huisarts overgaan? Het is namelijk pas gisteren gebeurd.
Een forse zwelling. Urenlang fappen is natuurlijk niet echt verstandig
Je kunt het afwachten, maar als het erger gaat worden zou het kunnen zijn dat je niet meer naar de huisarts hoeft maar naar het ziekenhuis mag voor een besnijdenis
Waarom zou het besneden moeten worden dan? Een zwelling gaat toch eigenlijk altijd wel over? Ik trek ook zeker wel aan de bel als het erger wordt of als het niet vermindert, maar de drempel om hiervoor naar de huisarts te gaan is natuurlijk best groot, en ik hoop stiekem dat het gewoon de komende dagen minder wordt. Is wassen met lauw water verstandig?
Ik heb niet het gevoel dat het erger is dan gisteren. Gewoon hetzelfde nog. Voelt licht warm aan, is verder niet rood en doet ook geen pijn. Ik kan gewoon plassen, want de voorhuid kan ook gewoon naar achter. Alleen dus aan de rechterkant opgezwollen, wat overigens op de foto wel iets erger lijkt dan dat het daadwerkelijk is. Ik denk een opzwelling van maximaal 1cm. Links is nauwelijks opgezwollen. Kunt u mij dan een advies geven hoe ik de komende 2-3 dagen mijn penis moet behandelen om ervoor te zorgen dat de zwelling afneemt? Ik heb sowieso nog hydrocortisone thuis liggen. Kan ik dat gebruiken?
Nee die zalf kun je niet gebruiken. Misschien wat koelen met een koud nat washandje. Niet fappen en geen seks voorlopig.