Dat je waarschijnlijk 1.81 gaat worden en dat je gewicht nu netjes is t.o.v. je lengte. Met je groei is verder niets aan de hand volgens de curve, dus de groei van je penis moet je of zelf bijhouden, wat Emma al zei, of accepteren.
Groetjes
Maar 11cm os toch te klein? Hij zal toch nog wel groeien?
Kom op, je hebt nu zoveel advies gekregen. Meet nu en over een paar maanden weer, dan weet je het. We kunnen niet zeggen of 'ie nog groeit. Vraag je vader eens.
Groet Har
ik ben 13mijn lul is 7cm en ik ben wel dik, al ik afval word mijn lul dan wel de normale lengte?
Hallo Mehmet, afvallen kan sowieso geen kwaad. Je penis zal er niet groter van worden maar wel optisch groter lijken. Maar je bent pas 13. Een penis kan wel tot je 21e jaar groeien.
hey ramo,
ik ben 16 en hij is slap 2cm en stijf 7 cm
heb geen schaamhaar, geen sperma,...
maak me er niet echt zorgen om omdat ik nog maar
1.60m ben, is natuurlijk niet luik,
hoe is het nu met je penis? is die al wat bijgekomen?
Ik heb het zelfde, ik deed aan sexistische dingen vroeger en heb nu de zelfde dingen hoe komt dit ?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
help mijn penis is aan het krimpen vroeger had ik normale lengte maar door ongezond leven jarenlang mastruberen/roken/alcohol/drugs is ie nu nog maar 9cm.
normale toestand 5cm en laatst kwam ik thuis uit de kou en was ie nog maar 2-3cm ik leef nu gezond maar ik heb het gevoel dat het alleen maar erger en erger word.
ik zit zelfde als jouw .vroeger ook veel gerookt en gedronken .volgens mijn dokter kan je er helaas niks meer aan doen .ik ben ook al 50 en lig er niet meer
wakker van .grtj bruno
Wat een onzin om te lezen dat jullie denken dat je penis kleiner wordt door alcohol of drugsgebruik. Nog nooit van gehoord en nog nooit gezien!
Emma
wie ben jij om dat te behoordelen .
ben je een dokter of zo.
Van speed en xtc is het bewezen dat je penis kleiner word, van alcohol krijg je erectieproblemen. Roken is slecht voor je sperma en mastruberen is in eerste instantie goed maar teveel met klaarkomen werkt averechts. Alles bij elkaar je penis word kleiner ,alleen bij mij krimpt ie soms wel heel erg in.
Hey ehm,, ik word al 16 op 27 mei en heb een kleine penis ik durf me niet om te kleden bij de les LO ik durf geen sport uit te oefenen... omdat ikme aangekeken voel ..mijn zak (onderbroek) is niet gevult slap is mijn penis 7cm en stijf 12-13 al mijn vrienden die jonger zijn als ik hebben meer 15-17cm maardanog hij is ook dun ... mijn moeder zegt van (het komt wel wacht nog een jaartje ) maar dat zegt ze ieder jaar mijn vader heeft een super grote penis , waarom ik niet? de dokter zegt dar ik nummer 12 heb op een kraaltje met boletjes aan endat ik int mide van de pubertijd zit maar waneer isdie dan gedaan? op 20 jaar? ikwil ook ontmaagt worden door een maagt meisje en er zolang mogelijk bij blijven ma dat gaat niet omdat mijn penis te klein is en hoe langer het duurt voordat hij groter word hoe minder de kans is om een maagt meisje te vinden want jongens zonder een late pubertijd gaan ermaar los op (Help me aub) .. ๐