wat zit jij te zeuren als je een goed seksleven heb waarom dan pilletjes gebruiken.er kunnen ook nadelen aan verbonden zijn die niet te overzien zijn(o.a. de kosten).ik zou er eerts maar goed over nadenken voor je ze gaat gebruiken.
Je bent nog maar 12, je penis begint ongeveer op 13-14 jarige leefdtijd te groeien !
Gr
Jonge, ik ben 13 en mijne is 13 cm slap 15 cm stijf en het komt niet door aftrekken daar word die juist groter van mijn vader is doktor hij zegt dat het door de afstamming van je familie komt...
Precies Johan, de lengte van de penis is gedeeltelijk erfelijk bepaald ja.
geeft niets komt vanzelf dat hij groter wordt je bent nu nog jong maar je verteld zelf dat je je vanaf
je 6e jaar al aftrok maar als je je aftrekt heb je toch genot en vindt je het fijn maar als je zelf denkt dat er iets mis is ga je gewoon naar de Dokter je verteld het hem gewoon wat er aand de hand is
Niet iedereen heeft een grote. Jongens scheppen daar graag over op. Als hij maar werkt.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Haha, precies wat Theo zegt. En de meeste dames zitten niet te wachten op een joekel van een penis hoor!
Hallo, ik ben 14 jaar en ik (vind ik zelf) een niet al te grote penis; -slap= 6 à 7 cm
-stijf-9.5 à 10 cm
Nou moet er toch wel iets zijn om je penis sneller te laten groeien toch? helpt een soort voedsel/drinken niet of een banaan ofzo?
Graag antwoord
Alvast bedankt
P.s. een cm of 2 à 3 zou wel fijn zijn...:$
@Patrick, je bent pas 14. Je groeit nog, dus je penis ook. Tot ongeveer je 21, dus maak je niet druk.
Hallo,
ik ben net 14 geworden, en heb heel klein beetje oksel haar, maar mijn lul is in stijfheid 9 cm en in slapheid 5. ik zit nu midden in de groei dus maak je niet druk want mn lul groeit nu ook steeds meer,
gr
zelfde probleem hier alleen ik ben al 18 met de zelfde lengtes enzo maar ik durf nog steeds niet naar de doctor en met stappen is het heel vervelend als je moe pissen
help sinds mijn 13 werd mijn penis met de jaren steeds kleiner, hij is is nu zo klein dat hij bijna in zijn geheel in de schacht verdwenen is. Je ziet nu alleen een ontblootte eikel uitsteken met een beetje schaamhaar. En ja ook meet teelballen zijn klein ongeveer 1 a 2 cm. Ik krijg maar halve erecties en als ik seksueel opgewonden raak (wat ik paar keer per dag heb) krimpt mijn penis en scrotum nog meer. Ik heb nu alleen maar voorvocht en droge orgasmes.
Het word alleen maar erger en erger, mischien moet ik maar borsten gaan kweken.