hallo, ik ben 16 en mijn penis is slap 8 cm, stijf 15 cm, en ik ben 170cm in de lengte en ik weeg 95 kilo. Is dit een normale lengte??
ik ben 14 jaar en heb een kleine penis, 1.5 cm als hij slap is en 7 cm als hij stijf is, is dit normaal?
en mijn ballen zijn vrij klein, heb verder wel schaamhaar, okselhaar, been haar e.d
ik ben 170 cm
en weeg 74 kilo
is dit normaal? ik maar me er zorgen over :S
Mijn penis is in erectie ca. 13,5 cm. Ik weeg 98 kilo en ben 1,78 m. Is dat dan een normale lengte?
[i]
Je penis valt qua lengte binnen de gemiddelde afmetingen. Die variëren namelijk van 10 centimeter tot 17 centimeter. Dat wil niet zeggen dat als hij kleiner zou zijn dan 12 centimeter, hij niet normaal genoemd zou kunnen worden. Een penis wordt pas 'pathologisch' klein genoemd als hij minder dan 3 centimeter lang is.[/i]
Lees meer vragen over de penis op: http://www.nvsh.nl/hulp/penis.htm
Hoy, ik ben al 48 jaar en het lijkt of mijn penis terug kleiner wordt. Is dit normaal? Weet iemand dit soms?
Nee, dat is niet normaal. het kan wel zijn dat de penis bij erectie niet meer tot volle wasdom komt, en daardoor kleiner lijkt.
hij echt kleiner dan vroeger ik kan dit zien op foto s van vroeger .
is daar iets aan te doen .
Ga even naar de huisarts met de foto's, dan kan de huisarts het verschil beoordelen!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hee Ramo,
Je hoeft je totaal geen zorgen te maken. Ik ben zelf 15 jaar. En de mijne is in slappe toestand( 1,5 - 2). En stijf tot ongeveer 7.5. We zijn nog in de pubertijd. Ik had laatst bloedcontrole voor me suiker omdat ik een soort van overgewicht heb en een Vrouwelijke dokter heeft gelijk naar mijn (ballen) gekeken, naar de schaamhaar groei. En ze zei dat alles goed was. Ze heeft niks gezegd van goh hij is klein daar moeten we wat aan doen dus neem ik aan dat het goed zal zijn, hij zal vast nog wel groeien dat weet ik wel zeker. Ik trek mezelf ook wel eens af en er komt gewoon sperma uit. Het spuit nog niet echt maar het komt er gewoon uit. Als je een beetje wilt spuiten trek dan je piemel een beetje naar beneden als je het gevoel krijgt. Dus maak je niet druk, we komen er wel uit :), en btw ben ook besneden dus ja.
hoi,
ik ben 15 jaar (over 3 maanden 16) en wilde weten of mijn penis niet te klein was...
stijf is hij:
lengte: 12,5 cm
omtrek: 12,0 cm
ik ben ook slank en groot voor mijn leeftijd namelijk 1,90 groot en ik weeg 66 kilo.
dus is dit een normale maat?
alvast bedankt!
Niet druk om maken. Hij is zeker groot genoeg om een meisje haar plezier te geven .
Hallo, ik ben nu 14 jaar oud en mijn penis is in erectie staat 16,5cm. Vrienden van mij zeggen allemaal dat dat erg klein is en dat je als 14 jarige minstens 20 centimeter hoort te hebben. Is dit echt zo, is hij echt zo klein voor mijn leeftijd?
Dat is zeker al groot genoeg voor 14 jaar. Laat je niks wijs maken. Er zijn maar zelden mannen die aan 20cm komen.
Ik ben 21, slap zit ik ong. aan 6,5cm en stijf aan ong. 13,5.
Ik was nieuwschierig of iemand weet of Libido7(penis enlargement)
tabletten ook daadwerkelijk helpen?
Mijn vriendin heeft er zeer weinig moeite mee en seks is ook zeker zeer goed te doen.
Toch blijft dit al een genant onderwerp voor me en voordat ik deze pilletjes ga kopen wou ik eerst eens jullie mening horen!
Help dit Ja of Nee?