Ik ben 12 jaar.
Slap 1-2cm.
Stijf 3-4cm.
Is dit goed voor een 12 jarige?
hallo ik ben rick en ik ben 13 jaar oud,
mijn penis is ong. 2 cm. en als hij stijf is ong. 6 cm
dat lijkt mij niet echt oke.
ben al naar huisarts geweest vorig jaar en hij zei dat als ik 14 was dat mijn penis wat meer zou groeien.
ben nu bijna 14 en er is nog niets gebeurd
ik heb wel schaamhaar, okselhaar en baard in de keel.
Ik ben 24 jaar oud en ik vind dat mijn penis te klein.
Ik had op een website van urologie gevraagd wat ik moest doen. De deskudige zei dat mijn hormonen bepaald moesten worden en dat er een onderzoek verricht word.
Kan iemand mij hierin informatie toelichting wat ik moet doen?
Dat lijkt mij een zeer voorbarige conclusie van iemand die ten eerste geen kennis heeft van jouw medisch dossier en ten tweede mogelijk belangen heeft bij jouw onzekerheid.
Wat is jouw leeftijd? Wat is jouw penislengte? Wat is de omtrek van jouw penis? Ken je de normaalwaarden van de gemiddelde penis van een Nederlandse man?
ik heb een vraagje!:
ik ben een jongen van 14 en ben niet zeker over de lengte van mijn penis
hij is 13 cm stijf?
is dit gemiddeld voor mijn leeftijd
graag reactie
De gemiddelde lengte van de mannelijke penis is 13 tot 15 centimeter. De gemiddelde lengte aan het begin van de puberteit is 6 centimeter. Specifieker, voor 13 jarigen is 9 centimeter in erectie gemiddeld. Voor 14 jarigen 10 cm, 15 jaar 12 cm, 16 jaar 13 cm, en 17 en 18 jaar 14 cm.
ohhh oké
dan zit ik boven het gemiddelde!:P
bedankt bernd
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo allemaal,
ik heb een probleempje 🙁
Mijn penis is slap 1,5/2 cm en stijf misschien 4,
ik ben geoperreerd toen ik 8 was, besnijding
ik zit op voetbal en tijdens het douchen word ik uitgelachen, en iedereen heeft daar een slappe penis misschien wel 8 cm
ik ben 14 jaar en zit 8/9 cm onder het gemiddelde
heb ik een micropenis, of is er iets fouts gegaan tijdens de operatie ?
wat moet ik doen?
gr. MysteryGuest
Het beoordelen van de mogelijke afwijkende lengte van de penis kun je het beste bij de huisarts laten doen. Misschien Kan jouw vader of moeder meegaan. De huisarts heeft jouw gehele groei en ontwikkeling gevolgd en in jouw medisch dossier staan. Omdat jouw piemel inderdaad wat kleiner is, kan ik mij jouw gedachten en twijfel wel voorstellen. Ben je al wel in de puberteit?
In ieder geval heeft een besnijdenis geen invloed op de lengte van de penis. Dus daar hoef je je volgens mij geen zorgen over te maken.
Een micropenis komt voor bij ongeveer 5 op de 1000 jongens. Omdat een micropenis een gevolg kan zijn van een stoornis in de hormonen, is het `t beste dit even met jouw vader of moeder te bespreken en dan samen, of alleen naar de huisarts te gaan.
Als jij jezelf beoordeelt, ben je dan verder lichamelijk 'anders' dan de andere jongens in de klas? Ben je bijvoorbeeld dikker dan andere kinderen, en misschien kleiner?
Ik hoop wel dat je al weet dat een kleine of grote penis voor de kwaliteit van jouw seksleven geen enkele invloed heeft. met een kleine penis kun je net zo goed vrijen als met een grote penis.
Het lastigst is in het geval van een kleine penis dat jongens er onzeker door zouden kunnen worden terwijl dat helemaal niet nodig is. Zo is er het gezegde: beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!
Ga gewoon even naar de huisarts, die kan de ontwikkeling van jouw lichaam in het geheel goed beoordelen en zo nodig bloedonderzoek doen naar bepaalde hormonen.
Trouwens, wist je dat bij volwassen mannen van een micropenis wordt gesproken als de penis kleiner is dan 7 centimeter bij een erectie?
vergeleken met andere kinderen ben ik dikker, ik heb ADHD heeft dat misschien gevolgen voor de groei van de penis? en ik ben volgens mn pa en ma wel in de puberteit, heb namelijk wel schaamhaar, echter geen spermalozing
Als je ook dikker bent dan de andere kinderen, en een kleinere penis hebt, zou ik even naar de huisarts gaan. Misschien is het iets hormonaals, maar misschien ook wel iets genetisch, en misschien ligt jouw penis gewoon wel wat meer in het vetweefsel verstopt en meet je de lengte niet helemaal goed. Als je met de wijs- en middenvinger naast de penis drukt, wordt de penis dan al langer?
Hier kun je informatie vinden over een mogelijke genetische oorzaak van een micropenis en obesitas: http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Prader-Willi
Beste hans,
als ik met mijn middelvinger en wijsvinger naast mijn penis druk, gaat mijn penis schuin naar de zijkant en kan ik het niet zo heel goed zien, maar ik denk dat als ik goed kijk dat hij dan 0,5 tot 1 cm groter word en als ik een beetje achter mijn penis por voel ik ook een buis in mn lichaam zeg maar zou dat mijn penis kunnen zijn?