Ik heb since kort een grote bult/puist op me penis ik weet niet wat dat is maar het had een wit randje er om heen en het voelt hard als een korst heb er niet al gekrabt of watdan ook maar het is wel iets waar je je echt Zorgen om maakt
Ik heb ook wat op me penis geen puist heb het geprobeerd open te krabben maar er komt alleen bloed uit meer niet en het gaat nietover moet ik hiermee naar de dokter ofnie
Dat lijkt op een talgkliertje. Daar moet je in principe verder niets mee doen, maar gewoon laten zitten. In de regel gaat het vanzelf weer weg. Mocht je er last van krijgen of groter worden, ga dan even naar de huisarts en laat het even weghalen.
Ik heb sinds weekje puistje op zijkant van me penis dat komt denk ik door mastuberen, toen ik klaar kwam zag ik aan de zijkant beetje rood te worden en dag daarna zie ik puistje. Is dat normaal of gaat het van zelf weg of komt door te veel mastuberen? Want ik durf niet naar huisarts te gaan aangezien hij een man is ๐
[quote]Want ik durf niet naar huisarts te gaan aangezien hij [b]een man is[/b] :[/quote] Zou je wel durven als het een vrouw zou zijn dan? LOL Je zou toch denken dat je juist liever naar een mannelijk huisarts zou gaan met zoiets. Die heeft immers hetzelfde.
Het is goed mogelijk dat het een ontstoken haarzakje is. Dat komt wel eens vaker voor. Als het een puist is kun je het uitdrukken. Met masturberen heeft dat niet veel te maken.
Ik heb een rode bult op me penis aan de onderkant aan de zijkant als ik er aab zit en ik voel goed dan voel ik het als een bal.
Ik heb nog nooit sex gehad maar wel gemastrubeerd (als je het zo zegt) 13jaar
Ook voor jou hetzelfde antwoord dat ik eerder al had gegeven:
Het is goed mogelijk dat het een ontstoken haarzakje is. Dat komt wel eens vaker voor. Als het een puist is kun je het uitdrukken. Met masturberen heeft dat niet veel te maken.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo ik heb sinds 3 dagen een redelijk groten puist/wond op m'n penis maar weet niet wat ik er mee moet... Kan iemand helpen?
Gr J.
Is het een puist of een wond? Heb je geprobeerd ze uit te drukken? Hoe ziet het er nu uit en waar zit die puist/wond precies?
Ik heb dus al een paar maanden een wit bultje bij mijn penis, ik dacht eerst een pukkel/puist maar als ik dt overheen ginf deed het zeer.. nu dus is het open gegaan maar er komt niks uit. Het voelt als een soort klein steentje en erg pijnlijk.. weet iemand er iets van?
Dat is moeilijk te zeggen zo ongezien.
Is het bultje wit gebleven en is het spontaan open gegaan?
ik heb hetzelfde alleen dan nog geen wit spul uitgekomen. het lijkt op een puist
ik heb ook een puistje op mijn penis
en hij is open gegaan
is het dan nog wel verstandig om nog sex te hebben met mijn partner?
beter even niet...