hoi ric ik denk dat je naar iemand toe moet gaan of op google zoeken en als je erachter komt dat het iets ergs is dan zou ik meteen er iets van zeggen gr: guus
hoi ik heb een bultje boven mn penis ik vraag me af wat het is ik heb er even naar gekeken het is rood achtig ik weet niet wat het is en durf niet naar mn ouders of wie dan ook kan iemand uit leggen wat het is.
hoi ik had eerst een bultje bij mijn penis die ging verloop de tijd weg ik was blij natuurlijk maar nu heb ik weer een bultje jullie kunnen wel pussy zeggen maar ik ben op een leeftijd waar ik denk mijn ouders mijn penis zien nee lijkt me eng en nasty op de zelfde moment ik denk dat hij wel weg gaat ik heb hem nu drie dagen in de nieuws stond iets van dat iemand was overleden aan penis kanker testikel kanker ik ben nu echt een beetje bang heeft iemand info ??
Puistjes op de penis komen heel vaak voor en zijn onschuldig.
Een bultje op de penis bij een puberende jongen staat in geen verhouding tot peniskanker. Als je angstig bent, is het lastig je gerust te stellen, maar ik kan wel vertellen dat peniskanker echt andere symptomen heeft dan bultjes van drie dagen oud die bovendien weer vanzelf weggaan. Mocht je ernstig twijfelen aan de oorzaak van het bultje op jouw penis, bel dan even met de assistente van de huisarts en vraag of het nodig is dat je even langsgaat bij de huisarts voor een medische beoordeling van het bultje door de huisarts.
Een pijnlijke puist op de penis heeft verscheidene mogelijke oorzaken. Bij mannen die nog geen seksueel contact hebben gehad, kan het geen SOA zijn zoals herpes of syfilis. Bij deze mannen is het waarschijnlijk een ontstoken kliertje of een ontstoken haar follikel.
Hallo,
Ik heb sinds gisteren ook weer een puist op mijn penis, maar volgens mij is deze anders.
Normaal doet die geen pijn en is na enkele dagen weg.
Maar deze is toch wat anders, ben er niet echt gerust in.
Daarnaast zit er ook een klein korstje op mijn penis, zo'n 2 cm naast de "puist".
Kben er toch niet echt gerust in, iemand dit al eerder gehad?
Danku
Kan je misschien toch een SOA hebben opgelopen? Herpes genitalis geeft bultjes maar zweertjes, ulcera kunnen worden veroorzaakt door syphilis. Als het er pas zo kort zit is denken aan een kwaadaardige tumor erg voorbarig.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
En wat doe jij eraan anoniem? Heb je al een oplossing gevonden? En weet je al zeker wat het precies is?
"Bij deze mannen is het waarschijnlijk een ontstoken kliertje of een ontstoken haar follikel." (Anoniem)
Ontsteking klinkt dan niet best. Is dan aan te raden naar de huisarts te gaan?
Ik heb sinds een week nu een soort puist op mijn penis, onder aan de penis bij mijn schaamhaar. Ik kan 'm nog niet uitknijpen en het doet geen pijn.
Moet ik hiermee naar de dokter denken jullie?
Nee, dat lijkt mij niet. Een puist, zoals je het zelf zegt, verdwijnt vanzelf weer. Je kunt het ook uitknijpen maar daarmee verhoog je de kans op infectie en ontsteking.
heey, ik heb een vraagje ik vraag me af wat het nou eigenlijk is.
ik heb op mn balzak 3 witte bultjes zitten die best hard zijn en als ik ze probeer uit te knijpen komt er heel weinig to wel niets uit :S is dit ernstig kan ik er ook vanaf komen?