Kan het ook dat je penis niet groeit?
Ik zou graag antwoord willen hebben
In sommige gevallen kan het zijn dat een penis niet groeit. Waarom vraag je dat?
Maar er is bij jou op dit moment geen reden om daar bang voor te zijn. Natuurlijk zullen er leeftijdsgenoten van je zijn die een grotere penis hebben, maar dan is vrij normaal. Ik heb vroeger zelf ook lang een vrij kleine penis gehad toen ik zo oud was als jou. Maar dat is helemaal goed gekomen hoor.
Dit klopt toch nooit niet om lullig te doen maar ik ben 14 en mijn penis is 16 a 17 cm maar dat is gewoon normaal denk ik want mensen uit me voetbalteam hebben allemaal een even grote
En jij kunt dat natuurlijk weten omdat jij al de penissen in je voetbalteam hebt nagemeten toen ze stijf waren.
Dit zijn de gemiddelde penislengten per leeftijd:
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm
Natuurlijk zijn er mensen die iets groter geschapen zijn. Menig volwassen man was blij met 16 of 17 cm.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dit klopt wel want zit zelf op middelbare school en met zwemmen hebben ze allemaal ongeveer rond de 6-9cm en ze zijn allemaal 12 of 133 ik ben zelf 12(bijna 13) en heb er een van 7 cm stijf dus...
Heey,
Ik ben 15 en heb een penis van 18 cm (in erectie) is dit een normale lengte? Verder staat hij een beetje krom naar links, is dit raar?
Als je een paar berichtjes terug had gelezen had je kunnen zien dat je boven gemiddeld bent geschapen. Maar dat wist je dus al. Je wou gewoon een beetje opscheppen.
Nee het is niet raar dat hij een beetje krom staat.
Ik ben 11 en heb een lul van 27CM is dit klein?
Hij is 7CM dik.
Tuurlijk .
Droom verder....
Voor een volwassen Shetland pony valt dat wel mee.........
En nou graag kappen met die onzin.
MOD.