Prima toch
Hallo,
Ik ben net 18 jaar geworden en bij een slappe is m’n penis 9 cm en bij een stijve 13 cm, en de dikte/omtrek 3,5 cm. Is dit normaal en kan het nog minimaal 2 cm groeien in de lengte?
Groet Aron
Het Aron! Ik heb prc hetzelfde probleem 🙁 is je lichaam verder wel uit de puberteit?
Er is niks met de afmetingen en je penis kan nog tot je 21ste groeien
kleine penis is normaal. het groeit tot je 21ste. soms begint het later. soms al heel vroeg. niet ongerust zijn.
Ik ben net 14 en heb een lengte van 7 slap 12 stijf is dat normaal
Dat is normaal. Hij kan sowieso nog groeien tot je 21ste
hoi
ik ben 18
mijn piemeltje is 8 cm slap en 12a13 stijf is dit normaal heb wel al schaamhaar rond me piemeltje maar nog geen okselhaar en geen been haar en een beetje baart in de keel snor is nog niet echt begint al sommige jongens zeggen als je aan me kop kan zien als ik een klein piemeltje heb en heb ook vaak een stijven als ik me om kleed bij turnen (LO) en dan zeggen ze altijd heb je een stijven en dan komen ze aan me onderbroek en voelen ze daar aan en trekken ze me onderbroek af en laten ze hun piemeltje ook zien en da zeggen ze dit is een echten lul gij heb een lul van een 7jaarige en die hun pimeltje is ook veel groter dan de mijnen
wa kan ik doen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi GG,
Een lengte op die leeftijd kan twee dingen betekenen: of je penis is al uitgegroeid, of je penis moet nog verder groeien. De penis kan doorgroeien tot 21 jarige leeftijd namelijk. Verder: die jongens die je onderbroek omlaag trekken, is strafbaar. Als het echt zo is wat je vertelt, kan je dat het best melden bij je mentor/LO docent of schoolleiding.
Hoi Daan
Die treken me onderbroek nie af me toetsenbord verbetert soms oude gsm (iPhone8)
Me piemel is wel pas begint van af 15a16 jaar en haar rond me piemel toen ik 16 en een half wad.
zou die nog groeien die is nu?
8cm slap en 12a13 stijf
Daan hoe groot is jou piemel slap en stijf en wanneer behoren die bij u de groeien en stopte die met groeien
Daar moet je dan mee naar de huisarts gaan. Die kan dan kijken of dat met een speciale zalf kan worden opgelost
hoi ik ben een meisje van 15,
ik heb een vriendje en zijn piemel is 15cm als hij stijf is, ik ben bang dat het niet gaat passen. Komt dit wel eens voor dat het niet past, heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt en groetjes😊
Dat zal zeker geen probleem zijn