Er is niks mis met je penis hoor. Geen zorgen. Hij kan nog tot je 21ste groeien
Hallo ik ben Vincent en 21jaar.
ik heb een penis van 28cm,
en ik merk tijdens de sex dat me scharrels er meestal niet meer willen.
dus weet iemand of ik me penis kan verkleinen met die lengte?
28 cm is wel erg veel...
Bespreek het met je huisarts. Operatief zou er wellicht wat aan te doen zijn.
Hi,
Ik ben nu 13 jaar, over 11 dagen 14. mijn penis is slap ongeveer 3-4 cm en stijf 13 cm ongeveer. Waarom is dit zo'n groot verschil.
Ik heb ook nog een andere vraag: Ik merk dat mijn penis maar heel soms op zijn kleinst is, meestal iets van 7. Waardoor komt dit?
Dat verschil is heel normaal.
Ik merk dat mijn penis maar heel soms op zijn kleinst is, meestal iets van 7. Omdat je dan geen volledige erectie hebt, waarschijnlijk omdat je dan net opgewonden genoeg bent
Betekent dat dan dat ik zowat altijd opgewonden ben? want ik merk er niets van
"Niet opgewonden" had daar moeten staan. Excuus
ik ben 17 jaar en mijn penis is maar 10.5 cm is dat normaal?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat kan. Maar hij kan nog tot je 21ste groeien
Hallo allemaal. Ik wil eerst even wat zeggen. Welke lengte je piemel ook heeft slap of stijf, echt alles is gewoon goed. Heb je er plezier van? Kom je klaar? Geniet je er van? Dan doet het er echt niet toe hoe "groot" die is.
Ben zelf 34 en meerdere partners gehad en niemand die iets gezegd heeft over de lengte. Mijne slap 5cm en stijf 12,5cm
totaal geen problemen mee. Tuurlijk zijn er genoeg jongens die al een stuk groter hebben, maar dat boeit me niet.
Ga ook regelmatig naar de sauna en zie dat toch echt iedereen anders is kwa grote dikte rechtheid of haar grooi. En dat is juist wat iedereen anders maakt. Geniet gewoon van je piemel hoe groot die ook is.
goeiedag,
ik ben 14 en mijn penis is 8 cm lang normaal, maar in stijven stand is hij dan wel weer 13 cm is dit normaal?
mvg,
matias
Ja hoor. Dat is volstrekt normaal.
ik ben 18 en heb een penis van 5/6 cm maar gaat ie dan nog groeien of?
5/6 cm als je penis stijf is of als die slap is?