hallo allemaal
ik zie dat sommige mensen zich eigen schamen voor de kromming in hun penis. ik heb zelf ook een kromming, sinds ik de eerste keer seks hebt gehad met mijn vriendin. schaam ik me eigen er eigen helemaal niet meer voor. je hoeft je er eigen ook helemaal niet voor te schamen want als je vriendin al heel anders doet omdat je een kromme penis hebt is ze je niet waard. ik ben nu 18 en ik heb sinds me 15de een vriendin. en ze vind de seks heerlijk. ze is juist heel blij dat ik een kromming heb. want ze vind dat een fijn gevoel geven. ik ben blij dat ik een kromming hebt. ik ben trots!
inderdaad.. ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat die krom is. zo is me lichaam en ik ben er trots op. ik heb met verschillende meiden seks gehad. en ze hebben er allemaal geen problemen mee gehad. ze vonden het zelfs allemaal fijner dat er een kromming in zit. blijkbaar kikken de meeste vrouwen erop! kortom. ik ben blij met me penis. en de seks is goed te doen!
Hoi, ik heb het zelfde probleem als D, sex met hem bovenop is geen probleem maar andere standjes is nog niet gelukt en daar willen we wel graag aan beginnen, heeft er misschien iemand tips?
groetjes!
Hoi, ik heb niet zo'n penis zoals jullie in dit topic, de mijne kromt wel naar beneden maar daar bovenop draait hij ook een beetje, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Precies een achtbaan die een zijwaartse looping maakt :P? Klinkt wat raar maar dat zorgt er dus voor dat de eikel wat gedraait is en dat het plasgaatje meer naar het horizontale gaat. Heeft iemand hier al van gehoord want dit vind ik nergens op het internet? Ik zou willen weten hoe ik dit oplos :s. Grtjes
Ik heb zelf ook een penis naar beneden like a banana maar ik heb ook gewoon een vriendin die er totaal geen probleem van maakt. alleen de normale sexstand gaat wat moeilijker, de rest gaat gewoon awesome! dus wees niet bang was ik ook niet ik was gewoon zelfverzekerd! geloof me je kan het beter meteen zeggen dan weet je of je vriendin wat om je geeft ofniet!
Nooit laten besnijden!
Zie alle topics voor oefeningen a.j.b.
Komt goed en succes.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
weet iemand hoe je je penis rechter kunt maken? mss hem in uw broek andere steken? ik weet het niet graag iemand die me wilt helpen.
Ik heb zelf ook een banana neer beneden, en mijn vriendin heeft nergens last van. Ze vind het juist fijn. Het is samen even zoeken naar standjes die je beide fijn vindt, sommige standjes willen amper of hij floept er soms uit. Maak je er niet te druk om, als masturberen lukt, lukt de rest ook wel. Ik heb me er lang voor geschaamd, maar toen het puntje bij paaltje kwam nergens voor nodig geweest.
Hoi ik heb ook een kromme penis maar durf niet naar de dokter!!!
Wat moet ik doen???!!!
@B, waarom schaam je je? De HA ziet dagelijks blote billen, borsten en piemels.