dus als ik alles lezen dat wil dan zeggen dat je als ik een banaan die naar beneden gaat, niet erg is voor de sex en voor de voorplanting. Klopt dat??
Een lichte kromming is heel normaal en kun je dus gewoon geslachtsgemeenschap hebben, ja.
Van de ziekte van Peyronie of induratio penis plastica, is sprake als de penis bij het stijf worden krom trekt, in het horizontale of verticale vlak. Dit is een verworven aandoening; de normale lichte kromming omhoog die men meestal ziet valt er niet onder. Soms kan dit ook pijnlijk zijn en meestal is er ook bij een penis niet in erectie een verharde bindweefselstreng te voelen. Dit kan soms zo ernstige vormen aannemen dat geslachtsgemeenschap erdoor onmogelijk wordt.
Lees verder/Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Peyronie
mijn penis is als een banaan naar beneden is dat erg? als ik op wikipedia kijk van die ziekte van pyronie dan gaat de penis omhoog toch niet naar beneden als een banaan die afbeelding bedoel ik hé.
ik wil later kinderen maar met een penis als een banaan gaat dat lukken?? en kun je goede posities eens geven als je zo'n penis hebt?
Ja hoor, op z'n hondjes, dan glijdt de penis mooi over de uterus.
Succes, Har
Ik heb ook een kromme penis naar beneden ben 16 jaar en moet je zeggen ik heb aardig veel seks en ruk ook veel maar heb gelezen dat het met de ligging van de penis in je onderbroek is! en dat het ongeveer op je 20 recht word!
ik ben 16 jaar en als mijn penis stijf is staat hij horizontaal en als een banaan, is dat normaal voor kinderen en geslachgemeenschap te hebben?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo, ik ben 18 jaar en mijn penis is 19 cm en net als een banaan naar beneden gericht! Als ik een erectie heb gaat mijn overhuid niet over mijn eikel, moet ik hiervoor eens naar de dokter gaan?
@L&M,
Heb je er last van, dan? Kun je de eikel wel goed schoonhouden?
Beste,
mijn penis is in erectie 16cm lang en gaat zowel naar onder als naar links(45graden) hij gaat 8cm omhoog en dan komt hij horizontaal. de bocht begint in de midden. ik was hier enorm onzeker over. ik heb nu een relatie met een prachtmeiden ze vind de seks heerlijk. het lijkt mss wel 'raar' maar geloof me, geen enkele vrouw wil een doorsneepenis. dat maakt jou uniek. en vergeet niet 'de liefde bedrijven is niet enkel met de penis, ook met het hart en de geest'. En dat is hetgene waar vrouwen op kicken!!! Grtzz
kun je bepaalde dingen doen om toch je penis iets rechter te brengen. ik schaam me ervoor!
Hallo, mijn vriend heeft het ook met een soort bocht naar beneden dus andersom dan de meeste mannen, hij was nog maagd en we hebben laatst sex gehad ik was zelf zenuwachtig en dat was best raar aangezien ik (ja ik zeg t over mezelf) best wel een slet ben geweest msar dat kwam dus door die 2 redenen, hij ging boven op dat ging goed maar toen wilde ik en ik kreeg m er gewoon niet in! Ik ben gewend meer naar voor te leunen maar ik denk dat ik bij hem juist meer naar achteren moet leunen, ook doggy lukte niet, heeft er iemand tips? Gr D
Hallo.ik ben nu 18 jaar en heb al vaak seks gehad met me vriendin. Mijn penis is nu 17cm en heeft een kromming na beneden. Ik schaam me er totaal niet voor. En dat is wat jullie ook moeten doen. Mijn vriendin is er zelfs heel blij mee dat ik zon penis hebt. Ik ben zeer dankbaar.
Jullie hoeven je eigen nergens voor te schamen.. ik heb zelf ook een kromme penis. Die vrijwel goed na beneden wijst. Ik heb al sinds 2 jaar seks met me vriendin en zij vind het heerlijk dat ik zon een heb. En ik heb me er ook nooit voor geschaamd. En praktisch gezien is t beter voor de man dat de een kromme heeft want dat geeft de vrouw een veel lekkerder gevoel. Ik ben er gewoon trots op!