ik geb een kromme penis ik schaam me daar voor wa kan ik doen daar tegen
hoi abc
ik heb dezelfde penis als jij, met een stijve staat hij eerst links omhoog, en dan buigt hij naar beneden. ik vraag me af of dan sex mogelijk is?
met een stijve is mijn penis ong. 14 cm.
gr.
Zolang er geen sprake is van pathologie (ziekte) is het normaal en hoef je er niets aan te doen. Veel vrouwen vinden het juist fijn omdat je dan sneller bepaalde plekken in de vagina raakt.
ey. ik ben 15 jaar en heb ook me penis krom maar kun je zo wel sex hebben? en gaat het over?
Mijn vriendin wil alleen nog maar kromme piemels. haha.
Hij lijkt dan dikker te zijn dan werkelijk.
En elk kutje heeft ook zijn minder mooie kanten ๐
hallo allemaal ik heb mijn penis naar lings ik heb er een banaan naast gehouden hij is net zo krom als een banaan maar kan je als je een kromme hebt net zo snel kinderen krijgen als je een rechte hebt gr niemand
Ja hoor, een normale kromme penis (gรฉรฉn peyronie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Peyronie) is geen belemmering voor de vruchtbaarheid.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik heb hetzelfde probleem als jij..
heb soms ook bang dat ik niet met meisjes naar bed kan want ik ben ook nog maagd..
Voor iedereen die jonger is dan 16 of 18 jaar(afhankelijk van wanneer je uitgegroeid bent): maak je niet zo'n zorgen! Je lichaam groeit sowieso nog en het kan goed zo zijn dat er nog een hoop verandert! ๐
Daarnaast ben ik nu zelf 18 en mijn penis buigt ook krom naar beneden in erectie. Heb vorig jaar een vriendin gehad en ben daarmee niet verder gekomen dan dat zij mij heeft afgetrokken. Heb er toen nooit commentaar op gehad dat hij naar beneden boog dus het lijkt me geen probleem.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er af en toe ook wel zorgen over maak, maar als ik deze reacties hier lees van mannen met meer ervaring en dan bedenk dat mijn ex er ook nooit iets over heeft gezegd realiseer ik me dat ik me veel te veel zorgen maak.
Dus nogmaals: maak je niet zo veel zorgen! Het kan heel goed zijn dat je lichaam nog veranderd, en zo niet: er niks mis mee zoals het is! (let hierbij echter wel op eerder genoemde kwalen/ziektes)
heb ik ook hoor ๐ ik weet niet wat het is hopelijk niks ergs
Ik heb precies hetzelfde, maar heb mij laten opereren omdat sex moeilijk was. Nu is alles prima.
Hij wijst nog wel naar beneden, maar dat is bijzaak.
Groeten
Heino, waar is deze operatie uitgevoerd? En welke afwijking (naam ziekte?) had u aan de penis?
oke er bestaat zelfs een forum voor,
dus ook maar even mijn probleem posten:
mijn vriend heeft een kromme penis naar beneden toe.
Ook is hij niet bepaald klein geschapen..
Gevolg:
Hij raakt mijn baarmoederhals, wat voor ons beide niet fijn is.
Ten 2e, door zijn kromming, masseert hij mijn darmen, wat nog minder prettig voelt en waardoor het voelt alsof je een grote boodschap moet doen..
De seks is verder wel fijn en heerlijk.
Tja ik denk dat er vrij weinig aan te doen is..
Gewoon verschillende standjes proberen waardoor de darmen het minst gemasseerd worden..
maar als ik zou mogen kiezen voor een rechte penis dan zou ik dat wel doen...
Sorry heren ๐