De eerste stap die je moet maken is toch je huisarts. Die moet je namelijk verwijzen naar de uroloog.
De overige vragen kan ik helaas niet beantwoorden. Ik weet niet wat je voor een kromming hebt, of die geopereerd kan worden en of dat wel nodig is...
Dat zijn allemaal vragen voor de uroloog...
Als je de ziekte van Peyronie kan je het dmv een chirurgische ingreep laten verhelpen, maar je kunt ook gewoon een apparaat gebruiken die je je penis laat vergroten maar ook je kromming weer wat rechter maakt. Zo een apparaat heet een penisverlenger. Er staan wel filmpjes van op youtube, hoe dat werkt. [url=https://www.youtube.com/watch?v=jIMH6E3aAjw]https://www.youtube.com/watch?v=jIMH6E3aAjw[/url] zo een penisverlenger schaf je aan vanaf +- 100. Is medisch goedgekeurd en altijd goedkoper dan een operatie.
Een dergelijk apparaat gebruiken bij de ziekte van Peyronie kan verstrekkende gevolgen hebben. De schade kan groter worden. Indien een operatie nodig is i.v.m. de ziekte van Peyronie, en seks daardoor bemoeilijkt wordt, valt die gewoon onder de basisdekking van de ziektekostenverzekering. Je hebt dan wel een verklaring van een uroloog nodig.
Die van mij staat met een rechte kromming naar beneden. Ik heb zeer veel ervaring met heel veel vrouwen. Ik heb er nog nooit een opmerking over gehad. Ik maak er zelf altijd grappen over: bijvoorbeeld dat ik zeg dat het een penis is met klaarkomgarantie.
Heey mijn penis is ook net zo krom als een banaan maar ik ben bang of ik wel of niet sperma krijg en ik ben al 13 jaar komt er nog wel sperma
Dat je nog geen sperma hebt, is niet zo vreemd gezien je leeftijd. Ik zou me daar nog maar geen zorgen over maken. Ook dat je penis krom is hoeft geen probleem te zijn.
Ik ben (net) 14 jaar oud en mijn penis is heel krom! Ik heb een foto mee.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Niet alle penissen zijn recht hoor. Zolang je er geen last van hebt is er niets aan de hand
Hoi iedereen.
Ik ben man van 40 en heb ook zo een penis die in erectie als een banaan naar beneden wijst. Ik ben er nie beschaamd over, t voordeel is bij het masturberen dat die namelijk goed in de hand ligt... Daar hij een grote heeft van 15/4 vind ik t een super mooi ding en hem telkens intiem onthaar vinden m'n vrienden hem een specialleke !! Tijdens de sex hoor ik niemand klagen, kmoet er wel bijzeggen dat ik gay ben dus tijdens het pijpen voelt t bij mij super goed aan... M'n voorhuid is niet helemaal tot over m'n eikel, het plasgaatje is altijd bloot maar heb daar totaal geen last van... Dus mannen schaam u niet bij een kromme pik. Kheb nog maar weinig mooie rechte gezien ...
Ik ben 14 en mijn penis kromt als een banaan naar links. Ik heb er geen pijn aan en ik kan zonder problemen masturberen. Wel blijf ik het raar vinden want het ziet er toch apart uit. Ik ben nog maagd dus ik weet niet of ik er tijdens sex last van heb.
Als je er verder geen last van hebt hoeft dat geen probleem te zijn. Als er maar geen knik in zit. Kun je de penis wel rechtbuigen als die stijf is?
Ik heb zelf ook een kromme maar dat is zo gegroeid omdat mijn penis in mijn onder broek naar links ging omdat ik hem nooit omhoog de anders kwam hij uit mijn broek dus als ik dan een stijve had kwam hij er uit en anders konden mensen die zien. En ik ben best lang geschapen 23 cm
Ik heb dit probleem ook en ben 17. Ik denk dat mn penis moeilijk de vagina in kan. Is er een mogelijkheid om hem ietsjes rechter naar boven te krijgen eigenlijk?
Als je de penis, als die stijf is, een beetje recht kunt buigen, is er niks aan de hand.
Ik neem aan dat er geen "knik" in je penis is?