ik heb geen kromme, maar die van mij is dertig centimeter, is dat normaal?
Je moet beter op dat meetlatje kijken.
Daar stond 3,0 en niet 30. Tja dan kan die ook niet krom zijn.
Hallo mensen! Ik heb ook een penis die als hij stijf is erg krom is. Ik kan hem wel een beetje rechter duwen, maar ben wel bang dat ik lastig of zelfs niet seks kan hebben, doordat ik hem dan met een kromming in de vagina moet brengen. Hebben jullie hier ervaring mee?
Gr.
[attachment=2493]image_2015-05-15.jpg[/attachment]
Ik heb zelf ook een best kromme! Ik ben bang dat ik dan geen sex kan hebben of heel lastig, omdat ik hem dan met een kromming in de vagina moet krijgen!
Maak je vooral niet druk.
Je penis hoort zo te zijn. Heel normaal als hij stijf is. Dat kromme is juist goed. Dat is functioneel.
Krijg je je penis dan wel goed erin en zit het dan wel gewoon lekker! Want die kromming die je op het blaadje ziet is best heftig toch?
In principe zou dat geen probleem moeten zijn. Dat is iets anders als er een knik in de penis zou zitten.
Hoi, ik ben een jonge van 13 jaar en super angstig door mijn kromme penis! Veel mensen hebben over de kromming vergeleken met een banaan, maar hoeveel kromming heeft een banaan dan ongeveer, want in mijn fruit mand zijn ze nog best recht! Als je zo kromme hebt krijg je hem dan we makkelijk erin en doet het pijn? Misschien ben ik nog een beetje jong om hierover te praten, maar ik ben er best bang over!
Gt, een angstige jongen!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het gaat niet over de kromming van bananen maar over de kromming die jij in je penis hebt. Een kromming hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als er maar geen knik in je penis zit.
Kun je je penis wel nog wat rechter buigen als die stijf is?
Naar welke kant wijst de kromming?
Kun je de voorhuid helemaal naar achteren schuiven zodat je eikel helemaal bloot komt te liggen? Is de penis is zijn geheel krom of begint de kromming ergens halverwege?
Je bent zeker niet te jong om hierover te praten. Als er dingen zijn die je vreemd vindt of niet vertrouwd, is het juist goed om daarover te praten.
Hallo, ben nogsteeds die jongen van 13 jaar! Ik kan zeker mijn penis naar beneden buigen de kromming wijst als die in erectie is zo goed als naar boven tegen mijn buik, ook met de voorhuid kan ik alles doen en zit goed, maar de kromming begint halverwege! Ik durf hier thuis namelijk niet over te praten, maar gelukkig hebben we Tandor! Je bent echt een held! Maar ik hoop dat de penis rechter gaat worden, dus dat ik me minder hoef te schamen en de seks makkelijk moet gaan (ik heb het nog niet gedaan)!
Want ik hoor verhalen van mensen die zeggen dat het helemaal niet erg is en je gewoon normaal kan sexen, maar ik hoor ook dat het het iets met je organen doet, of slokdarm en dat je niet alle positie's kan doen (wat opzich geen punt is maar tja, je wilt wel het liefst alle mogelijkheid hebben)
Als je penis naar boven wijst, is dat verder helemaal geen probleem. Daar hoef je je geen zorgen over te maken en zeker als je hem ook nog naar beneden kunt buigen. Voor de seks is het geen punt.....Ik denk dat vrouwen het juist lekker vinden. Zo kom je makkelijker bij de G-spot ๐
Zolang je er maar geen last van hebt verder. En schamen is al helemaal niet nodig....
Maar is die kromming op de vorige foto's nou erg, of is het 'normaal' of normaler! Want iemand stuurde zo'n foto's waar hij een penis heeft getekend, is die penis erg krom of....
Nou Tandor (leuke naam) je hebt me zeker geholpen, super bedankt!
Maar wat is G-spot, vast iets goeds ofzo! Zoek het nog wel op, maar Tandor ga zo door je helpt mensen echt!
Maar ik heb goede moed, maar zit nog wel mer het gevoel dat het als die ech super erg in erectie is dat die dan best een beetje pijn doet als ik heb naar beneden doe en dat de kromming nog best groot is, maar ik zal het een keer proberen en dan weet ik pas echt hoe alles zit en of de penis goed gemaakt is ofdaf de evolutie met het niet heeft gegund. Op het penis gebied dan!