Ik heb precies t zelfde probleem geen klachten over pijn ik zou graag een oplossing wille vinden , maar wat ik weet het niet ?
Mijn penis is ook naar beneden vormig als een banaan ik voel me er ook onzeker over en zou me niet snel durven bloot stellen aan meiden , zulle ze t erg vinden?
Bedoel je dat je penis naar beneden wijst als hij stijf is?
Is hij gewoon krom of zit er een knik in?
Beste allemaal,
Ik heb een kromme penis naar links, dus echt als een bananen maar dan nog krommer. Is hier wat tegen te doen? Ik hoop het wel en dat iemand mij een tip kan helpen
Mvg anoniem15
Bij mij zit er een knik in als hij in erectie is naar links, weet je toevallig hoe dit te verhelpen is?
Is het echt een knik of is het een bocht?
Als het een knik is waar zit die dan? vooraan, in het midden, achteraan?
Heb je er last van?
Ik weet niet precies hoe je dit moet uitleggen; op ongeveer de helft gaat hij vroemm de bocht om. Ik weet niet of je dit precies met een knik kunt vergelijken. Maar ik hoop dat hij recht kan worden
Het lijkt dan op een knik. Maar dat is ongezien moeilijk te zeggen.
Ik zou je dus willen aanraden om even naar je huisarts te gaan. Die kan er dan even naar kijken. Omdat het vervelend is om bij de huisarts met een erectie te zitten, raad ik je aan om vooraf een foto te maken die je dan aan de huisarts kunt laten zien
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
dit is de ziekte van Pyronie.Met een zeer eenvoudige kleine operatie te verhelpen.Je moet daar voor bij een uroloog zijn.Ik heb tweemaal hetzelfde probleem gehad.
Twee maal? Is dat mogelijk? Hoe word je dan behandeld?
hallo allemaal
Mijn penis is ook krom mijne buigt af naar links, ik ben pas veertien jaar en ik schaam me best wel ik had laatst sex en gelukkig had ze mijn penis niet gezien, opzich maakt het niet heel veel uit.
Maar na een beetje rondkijken en reacties ook van vrouwen die het juist fijn vinden voel ik me al stukken beter. Elders heb ik ook nergens pijn dus ik ben wel tevreden ook mijn geschapen hij is ook niet klein xd door de kromming, so what.
Mag ik vragen hoe krom ie is? (Als het kan in graden)
Dat is een behoorlijke bocht.
Als je er verder geen last van hebt en alles functioneel is hoeft dat geen probleem te zijn. Als je gewoon seks kunt hebben, kun je hem dus recht buigen lijkt me zo.
Toch is het verstandig om je huisarts even op te zoeken. Het kan namelijk zijn dat er een vernauwing is in een zwellichaam. Daar is dan wel wat aan de te doen.