Hallo Mij, dus een spontane bloeding van je balzak? lijkt me toch verstandig dat je dit aan je huisarts verteld want het lijkt niet normaal. Tenminste, ik heb er nog niet van gehoord. Slik je medicijnen die dit kunnen veroorzaken? Vreemd hoor, ga hier maar beter mee naar de HA. Laat je weten wat zijn conclusie is?
Groet, Pieter
ps Hard werken en fitness is gezond voor een kerel van 16!
Hallo,
Ik heb ook deze aandoening, tot nu toe zonder pijnklachten. Maar erg fraai is het niet. Kun je ze om cosmetische redenen laten weghalen? Verdwijnen ze dan helemaal?
Lees ook:
Bruine bultjes penis/scrotum
http://www.dokter.nl/forum/Penis-testikels/322231-Bruine-bultjes-penis.html
Hallo mensen... ik kom er net achter dat ik ook een paar rare bloembollen tjes heb... ik dachteerst dat t een moedervlek was. En ik (klinmt het miss stom.) Verspreed mn huid een beetje om te kijken (geen idee warom ik dat deed zonder enkele reden.) Maar ja het bleek dus 3 paars blauwe rondjes te zijn. Niet pijnlijk ofzo. En een ander probleem... wat ik nog vervelender vind. Ik kwam er ook achter dat er een teek op mn balzak zat.. geen idee hoe die daar komt. En wwaarom ik het ineens zag. En ik ben 15 miss heel chanant om het te zeggen tegen mn moeder... idk wat ik moet doen. Maar hij zit er nu zoiezo al 2 dagen
Ga hier zo snel mogelijk mee naar de huisarts om die teek te laten verwijderen. Als je infecties daarvan gaat krijgen zou dat nog wel een lelijk kunnen tegenvallen. Het is alleen een beetje vreemd om een teek te hebben in deze tijd van het jaar. Laat dan ook meteen naar de paarse rondjes kijken. Ik zou hier ook niet langer mee wachten.
Vandaag nog naar de huisartsenpost !!!
Hallo fred ik heb het ook mijn vraag is vanwaar komt dit en kan je dit tegenhouden?
beste
ik ben 79 en heb dat ook ,de enige hinder die ik ervan heb,is dat er soms een begint te bloeden,dat voel ik niet maar is wel hinderlijk,het stopt wel spontaan.de dokter vind het wel raar maar heeft er ook geen uitleg voor,ook mijn zoon van vijftig heeft het .
op mijn sexleven heeft dat geen invloed want dat is nog perfect
dus trek het u niet aan
dank voor de reactie, om de vier jaar krab of druk ik die ene steeds per ongelijk open, de eerste keer denk je ach even bloedpropje weghalen en dan schrik je, met keukenrol papier in je onderbroek stolt het wel weer na een uurtje rust, maar ik dacht zelf ook even aan weg branden, dan is het litteken vlees en geen actief bolletje meer. Bedankt voor de tip en geruststelling.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Heb hier precies hetzelfde na operatie aan mijn scrotum. Volgens de GGD komt dit door trekken aan de balzak wat waarschijnlijk tijdens mijn operatie (onder narcose) is gebeurd. Soms springen ze open en blijft het een kwartier of langer heftig bloeden. Ik wil ze dicht laten branden want het is gewoon ongemakkelijk. Kan ik dit niet zelf doen? Lijkt mij namelijk niet echt moeilijk en geen zin om hier 100en EUR voor te moeten betalen ivm eigen risico.
Ik heb dit al me hele leven , niks bijzonders . Zijn gewoon verharde bloedvaatjes voor de rest niet , tja een mooi gezicht is het niet maar natuurlijk . Maarja een balzak verdient van nature al niet de schoonheidsprijs . Zo eens een enkele keer gaat er eentje open en kan dan best behoorlijk bloeden . Gewoon flink toiletpapier er tussen stoppen in je onderbroek en dat bloeden houd vanzelf op na een poosje . Doet nooit pijn of wat dan ook , ook geen hinder of last en onschuldig
.Het enige wat vervelend is dat ze dus aardig kunnen leegbloeden en meer niet .
Ik heb nummer 2 en ik had het eerst niet, lijkt ook meer te worden wat kan ik hier aan doen ?
Wat is nummer 2? Ik kan het even niet volgen