Dat komt niet zo vaak voor zal dat betekenen of in geringe mate aangetroffen. Is sowieso vreemd dat ze dat met ejaculaat testen.
Is die doxy wel door een arts voorgeschreven of is dat op eigen houtje?
Je moet daar sowieso niet nog een andere bij gaan nemen.
die enterococcus kan dus een infectie/ontsteking veroorzaken
"Dat komt niet zo vaak voor zal dat betekenen of in geringe mate aangetroffen". Dit bedoelt u dus voor de ureaplasma toch?
Doxycycline was op eigen houtje, op het schema in de bijlage staat wel dat doxy helpt tegen de ureaplasma, maar dus die pijn in de balzak kan dus komen door die enteroococcus?
Ik zit nu op 4de dag van de doxy 8 pillen genomen in totaal, wilde eerst zelf de doxy cuur doen van chlamydia van 200mg 7 dagen, wat adviseert u tot 7 dagen afmaken, of meteen stoppen met de doxy?
Heb deze kuur om eerlijk te zijn uit paniekerigheid genomen, dit omdat de tests niet heel betrouwbaar zijn en ze geen urine soa tests hebben dmv PCR isoleren, en omdat ik niet speciaal eerder weg wilde uit mijn vakantie land alleen voor een behandeling.
Als deze kuur niet zou helpen was ik wel sowiezo met een arts gaan overleggen, dus ik ben mij wel bewust van de darmflora die ontregeld kan raken en antibioticaresistentie
Schaars stond volgens jou bij de enterococcus.
En ja, de enterococcus kan ook klachten veroorzaken.
De reguliere behandeling bij ureaplasma is Azithromycine 1g (éénmalig) of Doxycycline 100 mg 2x/dag
(7 dagen). Maak die kuur dan nu maar af, maar ga geen andere AB gebruiken. Voor de enterococcus heeft dat sowieso geen zin, want die is resistent tegen de meeste AB. Die zou behandeld moeten moeten met penicillines.
Oke duidelijk die maak ik dan af, ik ben overigens allergisch voor amoxicilline, zag in dat gevoeligheidsprofiel dat medicijnen als de floxacines wel gevoelig zijn voor de bacterie enterococcus, ik heb morgen een telefonisch consult met de huisarts, ben benieuwd, denkt u dat de huisarts hoogst waarschijnlijk iets gaat voorschrijven, tegelijkertijd zegt u dat ik geen ander antibioticum moet nemen met de doxy die ik nu slik hmmm. Lastige situatie.
Je moet dat dan even met de huisarts bespreken. Misschien laat die je wisselen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Is er overigens een kans dat de bacterie vanzelf uit mijn lichaam verdwijnt?, kan er online weinig over lezen namelijk.
Ik vrees van niet
Hallo,
Welke klachten kunnen van Mycoplasma gen. Allemaal voort komen ik las over een bijbal ontsteking en branden bij het plassen maar is dat het enige of kan je ook bijv erectie problemen, prostaat kanker of dergelijke krijgen als je er lang mee rond loopt?
Nee niet erg waarschijnlijk. De ontsteking zou wel voor problemen kunnen zorgen maar dat geeft zoveel klachten dat je ermee naar de dokter gaat
Hoi John ik had nog een bericht geschreven om je op de hoogte te houden, doxy 7 dagen afgemaakt klachten verminderd, denk alleen dat de voornaamste klacht door de entorrococus faecalis komt, de arts zei even afwachten 10 dagen en als je dan last hebt misschien dat wij dan fluorochinolonen voorschrijven, ik heb nu gemerkt dat er geen afscheiding is, wel als ik heb gemasturbeerd dat er soms een paar uur daarna uit het niets nog sperma eruit komt als ik de voorhuid naar achteren trek, de pijn zit niet in de ballen, maar tussen in een orgaan van tussen de balzak en anus zit, vooral bij een bukkende beweging weet jij welk orgaan dit is, prostaat of blaas, merk dat dat pijn doet als ik teveel masturbeer.
Nog even een toevoeging, de eerste pijnklachten begonnen na een stressaanval. Ik heb zelf gespannen bekkenbodenspieren wat door fysiotherapeut is vastgesteld, lees online dat een prostatitis door bekkenbodem ook kan komen zonder dat er sprake is van een bacterie
wel als ik heb gemasturbeerd dat er soms een paar uur daarna uit het niets nog sperma eruit komt als ik de voorhuid naar achteren trek
Dat is niet zo heel vreemd hoor. Dat komt vaker voor.
maar tussen in een orgaan van tussen de balzak en anus zit
Dit is dan toch vooral je bekkenbodem en dus je bekkenbodemspieren, daar zit verder namelijk geen orgaan. En bij masturberen span je dus je bekkenbodemspieren aan