Weet niet hoe snel je getest hebt na de kuur?
ze adviseren 6 weken na kuur pas te testen.
bij mij is het ook weg!! Moxi geslikt 10 dagen.
1 dag na het einde van de kuur laten testen op advies van huisarts was dus negatief
Das een beetje snel
myco is een zeer langzaam groeiende bacterie
dus 1 dag na kuur is wat snel
houd het gewoon even in de gaten.
ze zeggen ook dat je het niet eens hoeft te testen. Omdat moxi gewoon goed is.
Beste john ik had aan u nog een paar vragen als het kan, ik heb mij op 17 juli laten testen na mijn moxifloxacine kuur op mycoplasma gen, deze was negatief, als je geen seksueel meer hebt daarna, is er een kans dat myco gen uitzichzelf weer terug kan komen?
Ik bedoel als je daarna geen seksueel contact meer heb, dus geen orale seks geen vaginal helemaal niks
dat is onwaarschijnlijk
Want ik had op 19 juli onveilige sex, en kreeg na 9 dagen klachten( dus vanaf 28 juli) die passen bij chlamydia, denk zelf ook dat het een herbesmetting is, aangezien de incubatietijd 28 dagen is van myco, alleen gonorroe of chlamydia is mogelijk als je naar richtlijnen kijkt, of denkt u dat je na 9 dagen incubatie mycoplasma toch kan hebben weer?
Moeilijk te zeggen zo
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dit is namelijk in het buitenland gebeurt, heb een test gedaan via ejaculaat, er komt uit Enterococcus faecalis
En positief ureaplasma, mycoplasma hominis was negatief, is dat hetzelfde als myco genitalium, ?, overigens is op het internet niet veel duidelijk over ureaplasma, weet u wat die benameingen inhouden?
Ik zal het even concreter vragen, de test is met sperma gedaan, ureaplasma spp positief mycoplasma hominis negatief, zal even het schema uploaden staat ook een gevoeligheidsprofiel bij S betekent gevoelig en R resistent, als mycoplasma hominis negatief is, betekent het dan ook dat ik automatisch negatief ben op myco genitalium? want pcr was niet mogelijk daar, alleen serologisch voor de rest
Het is letterlijk je komt daar, die laborant heeft geen verstand van wat ze test, en er worden 5 verschillende tests voor 1 soa aangeboden waar je zelf uit moet kiezen
Mycoplasma hominis is niet hetzelfde en kan dan niet worden uitgesloten.
Maar een infectie heb je natuurlijk wel.. De enterococcus feac.. die komt uit ontlasting
Wel gek dat ze die poepbacterie hebben kunnen traceren uit een sperma onderzoek, die enterococcus, daaronder staat een term wat " schaars" betekent , zou u mij kunnen vertellen wat u hierover weet ? waar ik nu op vakantie ben kan ik antibiotica kopen zonder recept, denkt u dat het handig is dat ik mij voor die poepbacterie laat behandelen? Of moet ik die het beste zo laten? Doxycycline 7 dagen 200mg neem ik al voor de ureaplasma.