Komt wel goed met die opgerolde huid dit komt door het wondvocht dat alle kanten op gaat, na een paar weken zal de huid waarschijnlijk precies aansluiten tegen de eikel rand ...het zal sowieso stukken beter worden!! Herstel geeft altijd veel onzekerheid maar het heeft echt tijd nodig.
@koen. Dan ga ik daar maar eens naar kijken aangezien dit aardig dicht in de buurt is
8 dagen geleden besneden.. plassen is een ramp: mikken lukt zo goed als niet en urine vliegt dus echt alle kanten op... Hoop dat dit door de zwelling komt en vlug zal verbeteren. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben gehad?
Voor iedereen dit leest, laat je niet afschikken, maar dit is senario die minder goed afliep.
6 maanden geleden besneden en de wond is nog steeds niet volledig dicht. Ik ben 35 jaar en heb diabetes type 1. Gevolg hiervan is dat ik dik bloed heb en wonden slecht helen. Elke keer dat ik denk dst goed zit, scheur ik weer uit en zwelt de penis weer op. Verder is overgebleven huid gebleven, het ziet er mislukt uit met lappen vel die buiten de eikel uitkomen. Hierdoor dien ik opnieuw besneden te worden. De wachttijd is voor de operatie is 4 maanden + aantal maanden herstel.
Mijn advies als het niet medisch noodzakelijk is, niet doen!
De kans dat het zo loopt is natuurlijk zeer klein omdat het in jou geval mede komt door diabetes en je gewoon een minder goed herstel hebt, dat je huid nog over je eikel komt is omdat je geholpen bent door een prutser waarschijnlijk die je veel te slap besneden heeft. De eerste 3 weken is het normaal dat je huid soms toch nog even over je eikel komt omdat het wondvocht alle kanten op gaat, het kan er daardoor dan zelfs scheef uitzien. Na 6 maanden mag dit natuurlijk niet meer zo zijn en dat is heel vervelend voor je dat je nogmaals door het traject moet. Alvast sterkte!!
Gister besneden na 10jaar zalf te gebruiken. zag er erg tegenop, zeker omdat 10 jaar geleden al het toompje was geopereerd. Uiteindelijk viel het me nog mee, so far so good.
fijn is anders maar met paracetamol te verdragen. Toen ging ik slapen en begon de hel. de nachtelijke erecties van 15min aan 1 stuk doen mega pijn. ik durfde na de 2e keer haast niet meer te gaan slapen zelfs.
het verband is eraf gevallen en de hechtingen bloedde zijn best.
iemand meer ervaringen met nacht erecties en pojn? hoe lang duurt dit? ik kijk nu al op tegen vanavond.
Ondertussen contact gehad met de besnijdenis kliniek in Groningen. Zij hebben geen contract met een zorgverzekering en zijn helaas ook niet in het bezit van een zgn prestatie code. Dat houdt in dat je dan zelf € 510,00 moet betalen zonder vergoeding vanuit de zorgverzekering.
Is dit normaal bij de prive klinieken?
Iemand nog een tip in de omgeving van Zwolle voor een goede prive kliniek die wel een prestatie code heeft?
Anders moet het toch in het ziekenhuis gebeuren vrees ik.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat is idd vaker zo met prive-klinieken.
Ben trouwens ook van mening dat ook ziekenhuizen deze zorg prima kunnen bieden. Je zorgverzekeraar zou je moeten kunnen vertellen welk ziekenhuis bij jou in de buurt besnijdenissen uitvoert, en welke chirurg hoeveel van die ingrepen heeft gedaan.