Daar is geen " standaard" tijd voor. Dat zak voor iedereen anders verlopen
Hallo john
Het is nu 6 dagen geleden dat ik ben besneden
De zwelling is er nog steeds maar word heel langzaam ietsjes minderen
Hoe vind u het er uitzien?
Het ziet er rustig uit. De zwelling zal nog wel even nodig hebben
Oke bedankt voor de reactie
Ik geef over een tijdje nog wel een update voor de geïnteresseerden
Heey goedenavond,
Ik ben 1 jaar geleden besneden. Ben der prima tevreden mee met resultaat,
Alleen heb ik nu dat ik mijn penis veel minder na achter kan stretchen tijdens erectie. En bij diepe penetratie tijdens seks toch een soort last, alsof me penis meer wilt stretchen maar niet lukt.
Iemand mischien die het zelfde heeft of tips. Of zalfjes om het huid meer te kunnen stretchen.
Ho, ik ben 6 maanden geleden besneden en het ziet er allemaal prima uit alleen in slappe toestand zit de voorhuid nogsteeds lichtelijk opgerold en moet je hem naar onder trekken om de lijn te zien van de besnijdenis, in harde toestand is dit echter niet het probleem.
Trekt dit vanzelf nog strak met de tijd of hebben ze te weinig voorhuid weggehaald? Het ziet er namelijk redelijk suf uit slap
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het ligt aan de manier waarop er besneden is. Ik denk dat het zo blijft. Maar dat zou je aan de uroloog/chirurg moeten vragen
Hallo, ik heb hier een vraag. Zijn hier ook mensen besneden met als reden een terugkerende schimmelinfectie? Zo ja, is het resultaat naar wens? Zelf overweeg ik dus een besnijdenis. Elke keer zijn er problemen met de voorhuid en had begrepen dat een besnijdenis de oplossing zou zijn? Hoor graag, bedankt.
Hallo
Ik ben 14 dagen geleden besneden; Er blijft echter toch wel wat wondvocht uit de wonde komen.
De chirurg heeft me laten weten dat dit normaal is. Hoe lang blijft dat meestal duren?
Totdat de wond genezen is. En dat kan voor iedereen anders zijn
Hallo
Bedankt voor je antwoord.
En is het ondertussen best om wel of geen verband te dragen?
Zonder verband wordt alles wel een beetje vies en de eikel is ook best wel erg gevoelig.
Beter geen verband dragen.