Ik heb gehoord dat je voor het gladste resultaat tegen de haargroei in moet scheren. Is het goed om dan eerst met de haargroei mee te scheren en als dat gedaan is van onder naar boven tegen de haargroei in te scheren voor het beste resultaat? En wat is het beste on tijdens het scheren te gebruiken? scheerschuim, massage olie of gijmiddel/olie?
Zelf scheer ik mijn penis ook altijd, daar het verder niet helemaal kaal is. Ik hou er een streep aan over. De rest is netjes weggehaald, inclusief de balzak. Minimaal eens per week hou ik dat bij, dit voor de verzorging en hygiëne.
Zelf heb ik het sinds kort gedaan omdat ik en een meisje toch erg "close" beginnen te worden, en had nog niks gelezen over hoe en wat.
ja helaas heb ik er bultjes eraan over gehouden door tegen de richting in te scheren.
Dus 2 dingen nu voor mij: goed opletten op scheermethode en op ingroeiend haar (als het voorkomt)
Ik scheer mijn ballen af en toe.
Ik ga gewoon in bad zitten, laat er een laagje water in maar niet dat je ballen bedekt zijn met water.
Dan gewoon met scheerschuim en een scheermesje zoals je ook je normale baard scheert.
Heb nog nooit last gehad, vanmorgen nog geschoren 😉
druk niet te hard op het scheermesje tijdens het scheren
Bereken hier je BMI
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik scheer mij reeds vanals het beginnen groeien is, ik was tussen de 10 a 11 jaar; Ik gebruik scheergel voor man en de gillette fusion. Ik scheer eerst eens mee en dan eens tegen de haargroei mee. Ik scheer mij om de 2 dagen, ik ben steeds mooi kaal zonder problemen